Po ostatniej aktualizacji nie mogę polacZyc sklepu z przesyłkami poprzez enadawce poczty polskiej. Wyskakuje mi komunikat o złym haśle, nawet gdy zmieniam hasło bezpośrednio na enadawcy i w panelu sklepu komunikat pojawia się ponownie i blokuje mi dostęp na stronie enadawcy. Kontaktując się z pracownikami enadawcy- oni twierdzą ze to wina w moim sklepie. WWW.ohandle.pl
@ohandle sytuacja nadal występuje ? W przypadku dalszych niedogodności napisz wiadomość email z poziomu panel.home.pl (centrum pomocy ->wiadomości i komunikaty).
Od tygodnia mam to samo. Logując sie bezpośrednio do enadawcy PP wyskakuje mi info o złym loginie/hasle. hasło jest prawidłowe, bo przy próbie zmiany hasła otrzymuje komunikat ze muszę podać inne niż aktualne hasło. 3 razy zmieniałem hasło, teraz dzwonie na infolinie, odblokowują mi dostęp do konta i hasło wchodzi. Bo problemem jest fakt konto eNadawcy blokuje 3 próby logowania sie które wychodzą ze sklepu home. Mimo że ja nie korzystam z tej integracji, gdyż czekam na jej poprawkę
@Max_ss podeślij na PW swoje hasło do e-nadawcy lub prześlij je poprzez panel.home.pl do naszego działu. Ustawimy je ręcznie i wszystko powinno działać już poprawnie
Dziękuję bardzo, sam umiem wpisać identyczne hasło do E-nadawcy PP i w panelu sklepu. Nie w tym problem, jak wynika z email od innych użytkowników, którzy maja identyczny problem, który pojawił sie u nas w podobnym czasie...
@Max_ss były u nas sporadyczne sytuacje, że w momencie resetu hasła po stronie sklepu e-nadawca nie otrzymał takiej dyspozycji dlatego proszę o przesłanie hasła będziemy mogli to wywołać po naszej stronie.
witam, ja tez mam problem z e-nadawcą, co chwila wyrzuca komunikat o błędnym haśle i trzeba je zmieniać... czy coś wiadomo co i jak?
po zmianie hasła jest ok przez kilka godzin, potem znów to samo, czasami trzeba przez 8 godzin zmienić hasło 3 czy 4 razy, nie jest to wina e0nadawcy tylko na pewno aktualizacji, korzystając wyłącznie z e-nadawcy jest ok. zaczęłam korzystać z baselinkera w końcu, probelm był dalej. rozwiązał się w moim przypadku po tym, jak usunęłam dane do logowanie do e-nadawcy w panelu sklepu click shop... i było po problemie...
@sylwiapi przesłałem do Ciebie w wiadomości PW kilka dodatkowych pytań, które pomogą w weryfikacji niedogodności.
Kiedy będzie naprawiona integracja z Poczta Polska dotycząca zmiany hasła do EN w panelu sklepu ? temat ciągnie się już latami a home cały czas rozwiązuje problem doraźnie prosząc klientów o przesyłanie swojego hasła na PW.
Przecież to działa dobrze od początku... Przynajmniej u mnie - nie ma problemu ze zmianą hasła z poziomu panelu.
Działa? To czuj sie wybrańcem... I co to wnosi do rozwiązania problemu którzy mają inni użytkownicy i który jest znany home.pl ?