Witam Od momentu kiedy zostałem przetransferowany do nowego panelu (w czerwcu) nie otrzymuje żadnej korespondencji od home.pl drogą mailową. Żadnych informacji o płatnościach fakturach czy wygasających usługach. Boję się pisać do pomocy bo obawiam się że email nie dojdzie. Czy jest coś może co powinienem zmienić w ustawieniach konta? Miał ktoś z was podobną sytuację ? Zauważyłem ten problem już w czerwcu ale zapomniałem o nim aż do dziś jak zalogowałem się do konta i okazało się że moja usługa hostingowa wygasła. Nie jest to problem bo i tak miałem z niej zrezygnować ale nie chcę stracić innych usług przez przegapienie płatności
Adres e-mail kontaktowy sprawdzisz w sekcji Konto - Profil konta oraz po kliknięciu na nazwę konta w prawym górnym rogu panelu --> Mój profil. Sprawdź zawartość folderu spam. Jeśli mimo to obserwujesz problem, sugeruje zamiast przesyłać wiadomość e-mail, zgłosić to telefonicznie. Konsultant powinien od ręki zweryfikować konto po autoryzacji do niego. P.S. Sprawdź czy na koncie e-mail nie masz jakiejś reguły, np. wiadomości e-mail home.pl do innego folderu.
Witam! Sprawdziłem i tu adres jest poprawny Sprawdzam na bieżąco Nie mam takiej reguły Będę musiał zadzwonić chyba bo nie chcę stracić kolejnych usług