1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Maile ze sklepu trafiają w SPAM

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika lukbal, 8 Styczeń 2019.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. lukbal

    lukbal Wyjadacz

    Wiadomości:
    90
    Docenione treści:
    2
    Dzień dobry,

    Kilku klientów dało mi znać, że nie otrzymali maili po dokonaniu zakupu, ale jak się okazało trafiły one u nich do SPAM-u.
    A teraz najlepsze - mail do mnie z mojego sklepu (oczywiście home) trafił do spamu poczty którą mam na home.pl :)

    Wiem o klientach korzystających z poczty onet i wp, a teraz jeszcze home...

    Czy coś można z tym zrobić żeby maile nie trafiały do SPAMu ?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @lukasz.balkowiec Bardzo częstą przyczyną trafiania wiadomości do SPAM jest słaba reputacja adresu IP usługi hostingowej na której posiadasz pocztę. Możesz spróbować dodać rekord SPF do swojej domeny a w celu dokładnej analizy napisz do naszego zespołu wiadomość email.
     
  4. lukbal

    lukbal Wyjadacz

    Wiadomości:
    90
    Docenione treści:
    2
    Pocztę mam na hostingu Home.pl .

    Gdzie i jak mam dodać rekord SPF do swojej domeny?
     
  5. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @lukasz.balkowiec napisz do naszego zespołu wiadomość email lub skontaktuj się telefonicznie to dokładnie przeanalizujemy czy to na pewno pomoże, ponieważ na forum nie umożliwia mi żadnej metody autoryzacji w celu dokładnej analizy.
     
  6. lukbal

    lukbal Wyjadacz

    Wiadomości:
    90
    Docenione treści:
    2
    ok, wlasnie napisalem
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Poleć forum znajomym