Cześć, Wydawało mi się, że ustawiłem wszystko dobrze odnośnie google ads, ale niestety mam taki komunikat w google: Parametr „identyfikator produktu” nie pojawia się w 92% aktywności związanej ze źródłem danych „Tag Google Ads” Aby dostosować reklamy dynamiczne do aktywności użytkowników na stronie, upewnij się, że ten parametr jest dodany do tagu. Może ktoś ma pomysł jak powinienem to skonfigurować w sklepie żeby było dobrze?
Samodzielnie, w integracjach własnych (poniżej szczegóły). A jest możliwość jakoś przez aplikację? W <head> taki kod: <!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: XXXX --> <script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-XXXX "></script> <script> window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'AW-XXXX '); </script> <script> gtag('event', 'page_view', { 'send_to': 'AW-XXXX ', 'ecomm_pagetype': 'cart', 'ecomm_prodid': '{products}{products.product_id}{/products}', 'ecomm_totalvalue': '{float_sum_noship}' }); </script> W potwierdzenie złożenia zamówienia: <!-- Event snippet for Sprzedaż conversion page --> <script>// <![CDATA[ gtag('event', 'conversion', { 'send_to': 'AW-XXXXX/YYYYY', 'value': '{float_sum_noship}', 'currency': 'PLN', 'transaction_id': '{order_id}' }); // ]]></script>
@lukasz.balkowiec {products}{products.product_id}{/products} stosujemy tylko w miejscu potwierdzenia zamówienia tutaj w celu uzyskania ID produktu w head dajesz tylko product_id, a dla total value wstaw products.float_price