Cześć, teraz w maju - sierpniu Google wprowadza nowe wskaźniki pod uwagę w kwestii pozycjonowanie Core Web Vitals. W jaki sposób home będzie wspierał poprawę wskaźników sprzedawców, którzy korzystają ze sklepu home? Udało nam się na własną rękę poprawić co się da, ale wynik w PageSpeed Insights nadal ok. 40 na mobilne (skoczył z 20+/100). Czy są tu sprzedawcy, którzy się z tym borykają i rozwiązali problem zbyt wolnej strony mobilnej? Myślimy o zmianie oprogramowania sklepu, jeśli home nie zmobilizuje się do wprowadzenia np. rozwiązań w formie przyspieszonych stron mobilnych (AMP).
Powyższy wpis jest już leciwy, ale jednak pozwolę sobie podłączyć się do niego. My również zastanawiamy się nad tym. Nasze oba sklepy wykazują niską jakość głównie dla mobilnych urządzeń (już po naszych zabiegach). Jakie jest stanowisko home.pl? Chyba zależy wam, aby sklepy funkcjonowały efektywnie zarabiając na siebie? Wtedy również home.pl będzie zadowolone, bo inaczej odpłyną klienci, albo co gorsza padną sklepy całkiem....
Cześć @tooomasz, dzięki za podbicie wpisu. Potrzebuję zbadać ten temat. Wrócę z odpowiedzią w przyszłym tygodniu
niestety nie przeskoczycie faktu szybkości odpowiedzi serwera, wszystko inne da się podciągnąć na max, ale tego parametru nikt sam nie ruszy.
Jeśli chodzi o pozycjonowanie Core Web Vitals, trzeba wziąć pod uwagę, że kwestia ta jest traktowana przez nas bardzo indywidualnie z uwagi na wiele czynników. Są to między innymi: zmienność czynników wpływających na wynik PSI przez Google waga, ilość i jakość elementów na stronie, które wpływają na prędkość jej ładowania ilość integracji ilość requestów pakiet usługi eSklep Dlatego też serdecznie prosimy o indywidualny kontakt z naszą infolinią pod numerem 504 502 500 wew. 3 lub mailowo na adres info@home.pl w celu indywidualnej analizy. Po takim kontakcie specjaliści e-commerce założą zgłoszenie, dzięki któremu nasi administratorzy będą mogli sprawdzić każdy z wyżej wymienionych aspektów.