Cesja to proces umożliwiający przeniesienie praw własności do wybranych usług w home.pl na inny podmiot (inna osoba fizyczna lub firma). Przykład: Jeśli Jan Nowak posiada usługę w home.pl (np. domenę) o nazwie "mojsklep.pl" i chce odstąpić tę domenę Markowi Kowalskiemu, to obaj Panowie muszą podpisać dokument cesji, a następnie odesłać dokument do home.pl. Nowak może też skorzystać z tzw. cesji elektronicznej. Szczególnym powodem wykonania cesji jest zmiana wrażliwych danych Abonenta (imię i nazwisko, PESEL, REGON, NIP), które identyfikują Abonenta. Jeśli dane te są nieaktualne lub nieprawidłowe, to ich zmiana jest możliwa tylko i wyłącznie w ramach cesji. Cesja powoduje zmianę danych nabywcy na fakturach VAT i PRO FORMA. WAŻNE! Zmiana nazwy firmy (gdy REGON i NIP pozostają bez zmian) możliwa jest po autoryzacji Klienta oraz jest operacją bezpłatną. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby zmienić nazwę firmy dla Twojego konta. Więcej informacji na temat cesji elektronicznej oraz tradycyjnej znajdziesz pod tym adresem: https://pomoc.home.pl/cesja oraz https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/cesja-elektroniczna-krok-po-kroku
@LorK masz rację, w chwili obecnej cesja jest usługą płatną. Wpis był z 2015 roku, już zaktualizowałem informację.