Witam, proszę o informację czy w panelu sklepu znajdę gdzieś raport na temat na jakie produkty klienci oczekują? Ta informacja jest na karcie produktu, ale mi chodzi o całościowy raport ze sklepu?
Sklep przewiduje jedynie przesłanie powiadomienia dla klientów, którzy wykazali zainteresowanie produktem. Informacja, w chwili obecnej pojawia się jedynie w Edycji danego produktu. Administrator nie kontroluje całej listy. Konieczne jest więc sortowanie produktów w panelu sklepu, w zależności od tego dla jakiego statusu aktywowałeś powiadomienia. Następnie przechodzisz do edycji wybranego produktu. W załączniku pokazałem Ci jak to wygląda. Po kliknięciu w informację o kolejce klientów oczekujących na powiadomienie, zobaczysz kto zgłosił taką potrzebę. Możesz włączyć opcję Zapytaj o produkt, dostępna w Konfiguracja --> Wygląd --> Aktywny styl graficzny --> Szczegóły produktu. Twoje zgłoszenie przekazałem jako sugestię dot. rozwoju aplikacji, a dokładnie szablonu. Z informacji które uzyskałem wynika, że nie powinniśmy raczej długo czekać na wdrożenie tego elementu. Mimo to, w chwili obecnej jest to jedyne rozwiązanie. Jeśli chcesz, możesz także dołączyć do nas na stronie www.rozwijaj.home.pl gdzie zbieramy wszystkie sugestie dot. rozwoju naszych usług i aplikacji. Większość z nich wdrażana jest wraz z kolejnymi aktualizacjami, a w przypadku sklepu, jest to zwykle raz na miesiąc.
Ok, dzięki za odpowiedź. Mi nawet nie zależy na tym aby wiedzieć kto czeka, ale ilu klientów i od jakiego czasu. Ja akurat używam 3 stanów magazynowych (JEST, BRAK i WYCOFANY Z OFERTY). Powiadomienie jest ustawione dla statusu BRAK, w tej chwili mam ponad 6 tyś produktów, z czego około 1/3 ze stanem 0. Szacuję, że około 10% z tej wartości może mieć ustawione powiadomienie. W rozsądnym czasie nie jestem w stanie otworzyć 2k kart produktowych i zobaczyć czy tam jest ustawione powiadomienie czy nie. Poczekam, może rzeczywiście w jakimś rozsądnym czasie się pojawi odpowiednie narzędzie. Co do platformy rozwijaj to nie wiem czy coś się zmieniło, ale zwykle na jakąkolwiek reakcje czekałem tam tygodniami, odpowiedź zazwyczaj była nietrafiona i w zasadzie szkoda czasu. Jedyny plus tego serwisu to możliwość oddawania głosów, gdy pomysł był popularny i możliwy do wprowadzenia, sprawy nabierały tempa. Miłe zaskoczenie, że forum działa dużo sprawniej.
Dlatego powstało forum, na którym, w chwili obecnej jak widzisz odpowiadamy na pytania użytkowników, liczymy też na ich pomoc w odniesieniu do pytań klientów. Wiele zagadnień wykracza poza nasze wsparcie, jednak dążymy do tego aby każdy otrzymał odpowiedź. Platforma rozwijaj.home.pl ma za zadanie zbierać sugestie dot. rozwoju usług i oferty, chociaż wiele sugestii wynika także z samych pytań dot. dostępności lub działania wybranej funkcji. Pracujemy nad ujednoliceniem systemu i stworzeniem dogodnego środowiska, które rozdzieli sugestie od pytań technicznych. Oczywiście z konkretną odpowiedzią. Zapraszam Cie do czynnego kontaktu przez forum. W sprawach wymagających natychmiastowej reakcji, zgłoszeń awarii, dyspozycji cesji, transferu i innych zagadnień, realizowanych po autoryzacji, pozostaje kontakt z BOK. Jeśli masz sugestie dot. rozwoju forum, także pisz śmiało. Jak widzisz temat rozwija się, a niebawem ruszą także dodatkowe projekty związane z aktywnością na forum.
Dziękujemy za słowa uznania. Będziemy starać się pomagać na forum na bieżąco wszystkim użytkownikom. Co do platformy rozwijaj.home.pl, sugeruję jednak dodawać wszelkie zgłoszenia/sugestie bezpośrednio na forum.home.pl.
W 100 % się zgadzam, takie narzędzie będzie skarbem. Mam ok. 600 produktów obecnie niedostępnych i szukanie w każdym z osobna to duża strata czasu. Mam nadzieje, że uda się zrobić taki raport - wystarczą dwie pozycje : nazwa przedmiotu i ilość oczekujących na jego pojawienie się w sklepie. Pozdrawiam
Temat zgłoszony i przekazany dalej. Zobaczymy co pokaże się w kolejnej paczce aktualizacji dla sklepu, pomysłów jest naprawdę dużo.
Panowie administratorzy Dzieje się coś w tym temacie?? Dla nas jest to bardzo ważne, bo po wyprzedniu mało popularnych produktów nie zamawiamy ich ponownie, aż ktoś o nie nie zapyta. A jak pokazuje praktyka, dużo osób nie pyta, ale klika "powiadom o dostępności" a my nie mamy wglądu w listę ile osób i na co czekają. Możecie tematowi nadać wyższy priorytert? Sprawa nie wydaje się arcy trudna do zrealizowania.
@primadom.pl @www.regałka.pl @jacek_gdy @chorg - skonsultowałem ten temat u źródła. Poprawka odnośnie łatwiejszego sprawdzania ilości klientów oczekujących na produkty nie zostanie jeszcze wprowadzona przy najbliższej aktualizacji. Niestety, ale wprowadzenie tej modyfikacji nie jest takie proste jak się wydaje. Pracujemy nad wdrożeniem tej funkcji jak najszybciej. Być może uda się to przy kolejnej aktualizacji (nie tej najbliższej, lecz kolejnej).
@Mariusz jakieś postępy w tym temacie? Może chociaż email do administratora o tym, że klient zapisał się na powiadomienie o dostępności produktu?
Autorzy nie przedstawili żadnego terminu realizacji zgłoszenia, pozostaje więc tylko ręczna weryfikacja z karty produktu. Temat w trakcie realizacji.
@Grzesiek ponieważ strasznie wolno Wam idzie wprowadzanie tej funkcji, to może rozszerzycie ją o możliwość aby klient deklarował ilość jaka go interesuje, bo np. u nas w sklepie klienci kupują od kilku do kilkunastu sztuk danego produktu i informacja, że klient czeka na 1szt a na 30szt byłaby cenna
@www.regałka.pl wysłałem Twoją sugestię odnośnie zgłaszania na ile produktów czeka klient - numer zgłoszenia to: FEEDBACK-714. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź od kierownika produktu. Powinienem uzyskać również dodatkowe informacje o tym, na kiedy możemy się spodziewać wprowadzenia takiej zmiany.
Informuję, że odpowiednia poprawka jest w trakcie produkcji. Więcej informacji przekażemy po przetestowaniu funkcji powiadamiania o dostępności. Przepraszam za długi czas oczekiwania.