Witam Od kilku dni na niektórych komputerach mamy problemy z pocztą home. Chodzi o to, że często nie da się wysłać wiadomości. Thunderbird jest skonfigurowany prawidłowo, a co 2 lub 3 wiadomość nie chce się wysyłać. Program pokazuje, że nie może się połączyć z smtp, również często też na chce zapisać wiadomości w "wysłanych". Thunderbirda aktualizowałem do najnowszej wersji. Próbowaliśmy zmieniać ilość połączeń SMTP na mniej. Nic nie pomaga. Na tym samym kliencie jest skonfigurowanych jeszcze kilka kont gmail i one działają bez problemu. Może ktoś miał podobny problem i zna rozwiązanie?
Napisz proszę, czy pojawia się jakiś komunikat błędu? Czy korzystasz z poczty tylko przez Thunderbirda czy także inne programy, na których pojawia się podobna sytuacja? Czy mógłbyś przetestować działanie poczty poprzez stronę www.poczta.home.pl oraz www.webmail.home.pl? Potwierdzić, że możesz się zalogować i wysłać wiadomość testową? Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z Biurem Obsługi Klienta, czy pierwszy raz poruszasz ten temat dopiero na forum?
Czy jesteś w stanie przesłać zrzut ekranu z konfiguracji Thunderbirda? W ten sposób będziemy mogli zweryfikować poprawność konfiguracji i następnie zaproponować rozwiązanie.
Identyczna sytuacja była u mnie, a problemem okazał się internet. Jeśli Webmail łączący się przez IMAP i wysyłąjący przez SMTP działa poprawnie, to internet może być w tym przypadku przyczyną problemów. To, że inne konta nie robią problemów nie oznacza, że w tym przypadku jest problem z serwerem. Może sprawdź jeszcze inny port SMTP 587 zamiast 25