Cześć, mam problem. Z serwisu przelewy24 kazali sie zgłosić tutaj bo nie dadzą rady naprawić i nie wiedzą w czym rzecz. wcześniej nie miałem problemów. klient po dokonaniu wyboru produktów i checi zaplaty przez przelewy24 nie widzi i nie moze dokonac wyboru swojego banku, pamiec cache z click shop wyczysciłem tak jak mi powiedzieli z serwisu. Dalej nic nie pomaga. wydaje mi się że to może byc przez adres raportów bo mam teraz certyfikat a wczesniej go nie miałem i adres zmienił sie z http na https. To im powiedziałem lecz nie wzieli tego pod uwage. Prosze o pomoc.
Dobra, wybacz, ale zrobiłem zakup testowy fotelika samochodowego. W ogóle nie miałem dostępu do płatności online i nadal nie mam, chociaż zamówienie potwierdziłem. Rozumiem że jest wyłączone? Powiem tak, strona płatności ładuje się z zewnątrz, a więc brak wyboru danego banku i powód, powinien być jednak przez przelewy 24 wskazany, a przynajmniej wskazane elementy, które powinniśmy zweryfikować u nas np. niech chociaż podadzą co mogło zaburzyć, lub co powinno być wpisane (chociażby w odniesieniu do tego co napisałeś sam, że zmienił się adres). Podpytałem, nie odnotowaliśmy żadnych niedogodności na chwilę obecną w tym temacie, więc proszę o więcej info.
Płatność mam aktywną, nie wiem w czym problem polega, wyślę im jeszcze raz mój adres raportów po zmianie na SLL. Może, wczoraj akurat ktoś "świeży" nie brał tego w ogóle pod uwagę i zobaczymy co dalej z tym tematem będzie.
odpowiedz od Przelewy24 Witam, Automat URL został skonfigurowany zgodnie z poniższą dyspozycją. W kwestii braku możliwości płatności proszę o kontakt z obsługą techniczną sklepu ClickShop gdyż to jest ich rozwiązanie i nie mamy do niego dostępu. Także co mam dalej robić?
Odnoszę wrażenie że Przelewy24 chyba nie do końca zdają sobie sprawę z tego co się dzieje, jak napisałem wyżej: po kliknięciu przycisku Opłać, klient przenoszony jest na stronę płatności która jest witryną samego systemu przelewów a nie sklepu. Jeśli na stronie brak jest jakiś funkcjonalności to powód takiego stanu rzeczy, powinien być znany autorom rozwiązania. Sytuacją w której sklep miałby decydujące znaczenie na działanie płatności było by np. naciśnięcie przycisku Opłać i chociażby całkowity brak reakcji (nie działa przycisk lub jakiś inny skrypt go blokuje), błędne przekierowanie (podanie błędnych linków przekierowujących). Spróbuj proszę wyłączyć jeszcze w sklepie SSL, sprawdzić czy konfiguracja Przelewy24 jest wpisana poprawnie, czy podane linki są poprawne. Spróbuj cofnąć konfiguracje które wprowadzałeś w ostatnim czasie, do momentu w którym płatność działała. Konsultuję ten temat cały czas z kierownikiem, ale szczerze, po stronie sklepu nie widzimy nic co mogło by wpływać na stronę płatności.
Dzisiaj klient normalnie zapłacił przez przelewy24 ale znów jest coś nie tak. Nie wiem jak mu sie udało jak Wyłączyć SLL, aby nie stracić tego certyfikatu całkowicie?
Potwierdzam, że podczas zamawiania produktu, nie widzę nic na kolejnym ekranie zamówienia (nie mogę wybrać banku do zlecenia płatności online). Trochę poszperałem i znalazłem chyba przyczynę. Najprawdopodobniej przez przypadek usunąłeś w ustawieniach Przelewów24 (w Click Shopie) treść komunikatu, który ma być wyświetlany po złożeniu zamówienia. Treść komunikatu możesz zmienić w opcji menu: Konfiguracja -> Sprzedaż -> Płatności -> przy pozycji "Kup teraz" kliknij edytuj Dodaję poniżej kod HTML, który skopiowałem z innego testowego sklepu Click Shop. Możesz go wkleić w polu "Komunikat po złożeniu zamówienia" w ustawieniach płatności Przelewy24. HTML: <p><strong>Dziękujemy za złożenie zamówienia!</strong><br /><br />{if confirmation}Za chwilę otrzymasz e-mail z prośbą o jego potwierdzenie.<br /><br />{/if}--<br /><br />Numer zamówienia: <strong>{order_id}</strong> <br />Całkowita wartość zamówienia (z kosztami dostawy): <strong>{sum}</strong><br /><br /><strong>Aby opłacić zamówienie kliknij na przycisk:</strong><br />{payment_form}<br /><br /><br />O zmianie statusu będziemy Ciebie również informować pocztą elektroniczną.<br /><br />W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny: {shop_phone} lub e-mailowy: {shop_email}.<br /><br /><br />--<br /><br />Serdecznie pozdrawiamy,<br />Zespół sklepu {shop_name}</p> @pavali daj proszę znać tu na forum czy wszystko działa tak jak należy po dodaniu komunikatu wyświetlanego po złożeniu zamówienia (opisane powyżej).
@Mariusz Jak zwykle macie Panowie racje, musiałem przez niedopatrzenie usunąć ten komunikat.. teraz po wklejeniu wyszło tak :
Podczas wklejania kodu kliknij przycisk "Wyłącz edytor" w prawym górnym rogu okna. Kod musisz wkleić bez włączonego edytora - w przeciwnym wypadku wklejony kod HTML nie zostanie "wykonany" na stronie WWW.
@pavali dokładne opisanie problemu odgrywa jednak kluczową rolę, a więc nie było problemem brak opcji wyboru swojego banku, co po prostu brak informacji o możliwości opłacenia online w ostatnim kroku zamówienia. Wygląda na to że i ja nie do końca zrozumiałem problem, dlatego jednak autoryzacja do usługi przydaje się czasem aby można było sprawdzić pełną konfigurację. Szczególnie mylące było to o czym wspomniałeś że klient jednak opłacił zamówienie. Ważne że problem udało się rozwiązać.