1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Integracja z przelewy24

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika pavali, 25 Luty 2016.

  1. pavali

    pavali Pomocnik

    Wiadomości:
    116
    Docenione treści:
    7
    Cześć, mam problem. Z serwisu przelewy24 kazali sie zgłosić tutaj bo nie dadzą rady naprawić i nie wiedzą w czym rzecz.
    wcześniej nie miałem problemów.

    klient po dokonaniu wyboru produktów i checi zaplaty przez przelewy24 nie widzi i nie moze dokonac wyboru swojego banku,

    pamiec cache z click shop wyczysciłem tak jak mi powiedzieli z serwisu. Dalej nic nie pomaga.

    wydaje mi się że to może byc przez adres raportów bo mam teraz certyfikat a wczesniej go nie miałem i adres zmienił sie z http na https. To im powiedziałem lecz nie wzieli tego pod uwage.
    Prosze o pomoc.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
    Dobra, wybacz, ale zrobiłem zakup testowy fotelika samochodowego. W ogóle nie miałem dostępu do płatności online i nadal nie mam, chociaż zamówienie potwierdziłem. Rozumiem że jest wyłączone? Powiem tak, strona płatności ładuje się z zewnątrz, a więc brak wyboru danego banku i powód, powinien być jednak przez przelewy 24 wskazany, a przynajmniej wskazane elementy, które powinniśmy zweryfikować u nas np. niech chociaż podadzą co mogło zaburzyć, lub co powinno być wpisane (chociażby w odniesieniu do tego co napisałeś sam, że zmienił się adres).

    Podpytałem, nie odnotowaliśmy żadnych niedogodności na chwilę obecną w tym temacie, więc proszę o więcej info.
     
    pavali lubi to.
  3. pavali

    pavali Pomocnik

    Wiadomości:
    116
    Docenione treści:
    7
    Płatność mam aktywną, nie wiem w czym problem polega, wyślę im jeszcze raz mój adres raportów po zmianie na SLL. Może, wczoraj akurat ktoś "świeży" nie brał tego w ogóle pod uwagę i zobaczymy co dalej z tym tematem będzie.
     
  4. pavali

    pavali Pomocnik

    Wiadomości:
    116
    Docenione treści:
    7
    odpowiedz od Przelewy24

    Witam,

    Automat URL został skonfigurowany zgodnie z poniższą dyspozycją.
    W kwestii braku możliwości płatności proszę o kontakt z obsługą techniczną sklepu ClickShop gdyż to jest ich rozwiązanie i nie mamy do niego dostępu.


    Także co mam dalej robić?
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
    Odnoszę wrażenie że Przelewy24 chyba nie do końca zdają sobie sprawę z tego co się dzieje, jak napisałem wyżej: po kliknięciu przycisku Opłać, klient przenoszony jest na stronę płatności która jest witryną samego systemu przelewów a nie sklepu. Jeśli na stronie brak jest jakiś funkcjonalności to powód takiego stanu rzeczy, powinien być znany autorom rozwiązania.

    Sytuacją w której sklep miałby decydujące znaczenie na działanie płatności było by np. naciśnięcie przycisku Opłać i chociażby całkowity brak reakcji (nie działa przycisk lub jakiś inny skrypt go blokuje), błędne przekierowanie (podanie błędnych linków przekierowujących). Spróbuj proszę wyłączyć jeszcze w sklepie SSL, sprawdzić czy konfiguracja Przelewy24 jest wpisana poprawnie, czy podane linki są poprawne. Spróbuj cofnąć konfiguracje które wprowadzałeś w ostatnim czasie, do momentu w którym płatność działała. Konsultuję ten temat cały czas z kierownikiem, ale szczerze, po stronie sklepu nie widzimy nic co mogło by wpływać na stronę płatności.
     
    pavali lubi to.
  6. pavali

    pavali Pomocnik

    Wiadomości:
    116
    Docenione treści:
    7
    Dzisiaj klient normalnie zapłacił przez przelewy24 ale znów jest coś nie tak. Nie wiem jak mu sie udało :)

    jak Wyłączyć SLL, aby nie stracić tego certyfikatu całkowicie?
     
  7. pavali

    pavali Pomocnik

    Wiadomości:
    116
    Docenione treści:
    7
    eh, wyłączę tą płatność na jakiś czas bo co poradzić..nikt nic nie wie jak to rozwiązać ;/
     
  8. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    Potwierdzam, że podczas zamawiania produktu, nie widzę nic na kolejnym ekranie zamówienia (nie mogę wybrać banku do zlecenia płatności online).

    Trochę poszperałem i znalazłem chyba przyczynę. Najprawdopodobniej przez przypadek usunąłeś w ustawieniach Przelewów24 (w Click Shopie) treść komunikatu, który ma być wyświetlany po złożeniu zamówienia. Treść komunikatu możesz zmienić w opcji menu: Konfiguracja -> Sprzedaż -> Płatności -> przy pozycji "Kup teraz" kliknij edytuj

    Dodaję poniżej kod HTML, który skopiowałem z innego testowego sklepu Click Shop. Możesz go wkleić w polu "Komunikat po złożeniu zamówienia" w ustawieniach płatności Przelewy24.
    HTML:
    <p><strong>Dziękujemy za złożenie zamówienia!</strong><br /><br />{if confirmation}Za chwilę otrzymasz e-mail z prośbą o jego potwierdzenie.<br /><br />{/if}--<br /><br />Numer zamówienia: <strong>{order_id}</strong> <br />Całkowita wartość zamówienia (z kosztami dostawy): <strong>{sum}</strong><br /><br /><strong>Aby opłacić zamówienie kliknij na przycisk:</strong><br />{payment_form}<br /><br /><br />O zmianie statusu będziemy Ciebie również informować pocztą elektroniczną.<br /><br />W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny: {shop_phone} lub e-mailowy: {shop_email}.<br /><br /><br />--<br /><br />Serdecznie pozdrawiamy,<br />Zespół sklepu {shop_name}</p>
    
    @pavali daj proszę znać tu na forum czy wszystko działa tak jak należy po dodaniu komunikatu wyświetlanego po złożeniu zamówienia (opisane powyżej).
     
    pavali lubi to.
  9. pavali

    pavali Pomocnik

    Wiadomości:
    116
    Docenione treści:
    7
    @Mariusz Jak zwykle macie Panowie racje, musiałem przez niedopatrzenie usunąć ten komunikat..

    teraz po wklejeniu wyszło tak :

    [​IMG]
     
  10. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    Podczas wklejania kodu kliknij przycisk "Wyłącz edytor" w prawym górnym rogu okna. Kod musisz wkleić bez włączonego edytora - w przeciwnym wypadku wklejony kod HTML nie zostanie "wykonany" na stronie WWW.
     
    pavali lubi to.
  11. pavali

    pavali Pomocnik

    Wiadomości:
    116
    Docenione treści:
    7
    JEST !

    dzieki wielkie jak zwykle moja wina wyszła. Człowiek sie uczy całe życie :)
     
  12. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
    @pavali dokładne opisanie problemu odgrywa jednak kluczową rolę, a więc nie było problemem brak opcji wyboru swojego banku, co po prostu brak informacji o możliwości opłacenia online w ostatnim kroku zamówienia. Wygląda na to że i ja nie do końca zrozumiałem problem, dlatego jednak autoryzacja do usługi przydaje się czasem aby można było sprawdzić pełną konfigurację.

    Szczególnie mylące było to o czym wspomniałeś że klient jednak opłacił zamówienie. Ważne że problem udało się rozwiązać.
     
  13. pavali

    pavali Pomocnik

    Wiadomości:
    116
    Docenione treści:
    7
    @Grzesiek i opłacił zamówienie nie wiem jak mu się udało.
     

Poleć forum znajomym