Witam, Dzisiaj chciałem sobie dodać nową regułę w panelu nowej poczty i niestety nie mogę tego zrobić. Po wprowadzeniu parametrów i kliknięciu przycisku "Zapisz" nic się nie dzieje, tzn. cały czas widać tylko formularz reguły. Sprawdzone w Firefox 42.0, Opera i Edge, wszędzie to samo. Cache przeglądarek był czyszczony. Firebug wyświetla błąd jak poniżej (konsola JS): TypeError: b.result is undefined https://poczta.home.pl/appsuite/v=7.6.2-20.20150917.065753/boot.js line 7 > eval Line 3
U mnie to samo. Doraznym rozwiazaniem jest zalogowanie na starapoczta.home.pl. Utworzona tam regula bedzie widoczna w nowej poczcie po przelogowaniu.
Stau: Dzięki, obejście zadziałało. Przed chwilą sprawdziłem to w nowej poczcie i zapisywanie reguł nadal nie działa.
@Wojtek takie zdarzenia najszybciej i najlepiej zgłaszać bezpośrednio przez BOK, otrzymasz zawsze sprawdzoną informację lub będzie ona konsultowana podczas rozmowy. Ja ze swojej strony potwierdzam, po konsultacji, że faktycznie losowo może pojawiać się tego typu problem i nie dotyczy on samych reguł co także innych operacji wykonywanych w Nowej Poczcie czy nawet podczas logowania do niej. Temat jest jeszcze w trakcie realizacji po stronie administratorów, więc potrzebujemy jeszcze chwilę na jego wyprowadzenie. Sprawdziłem na kilu kontach, nie widzę aby w tej chwili coś się działo, ale jak napisałem, komunikaty mogą pojawiać się losowo, więc jeszcze proszę o cierpliwość.
Witam, mam dokładnie ten sam problem, nie mogę dodać nowych reguł, efekt jak poniżej, jest szansa żeby to zaczęło działać w nowej poczcie czy próbować przez starą? Mieli i nic się nie dzieje, wczoraj dałem mu 20 minut.
Ok. Dostałem potwierdzenie, widzimy to, chłopaki już to poprawiają, najpóźniej jutro zostanie to wdrożone na produkcję, proszę Cię o cierpliwość no i w imieniu firmy przepraszam za niedogodność.
@rumtumtum odnotowaliśmy dziś poważną niedostępność poczta.home.pl, troszkę zmieniły się priorytety na piątek 13stego. Muszę Cię prosić o cierpliwość.
Temat w trakcie realizacji, pilnujemy. Niestety ostatnie wydarzenia wymusiły częściowe cofnięcie aktualizacji, w wyniku czego cofnęliśmy także wprowadzone poprawki. Temat poczty jest niczym poranna kawa, nie ma dnia żebyśmy o nim zapomnieli. Proszę o cierpliwość.
@cesar @rumtumtum tzn. że nasz kolega Krzysiu właśnie zakończył maraton w pracy i wdrożył poprawki poza aktualizacją. U mnie także działa, więc... działa. Sprawdzam czy aktualizacja także rusza/ruszyła, ale jest piątek (środek długiego weekendu) więc nie liczę na cuda.