1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Problem z zapisywaniem reguł

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika Wojtek, 26 Listopad 2015.

  1. Wojtek

    Wojtek Zaglądacz

    Wiadomości:
    10
    Docenione treści:
    1
    Witam,

    Dzisiaj chciałem sobie dodać nową regułę w panelu nowej poczty i niestety nie mogę tego zrobić. Po wprowadzeniu parametrów i kliknięciu przycisku "Zapisz" nic się nie dzieje, tzn. cały czas widać tylko formularz reguły. Sprawdzone w Firefox 42.0, Opera i Edge, wszędzie to samo. Cache przeglądarek był czyszczony. Firebug wyświetla błąd jak poniżej (konsola JS):

    TypeError: b.result is undefined
    https://poczta.home.pl/appsuite/v=7.6.2-20.20150917.065753/boot.js line 7 > eval
    Line 3
     
  2. Stau

    Stau Majster

    Wiadomości:
    340
    Docenione treści:
    98
    U mnie to samo. Doraznym rozwiazaniem jest zalogowanie na starapoczta.home.pl. Utworzona tam regula bedzie widoczna w nowej poczcie po przelogowaniu.
     
  3. Wojtek

    Wojtek Zaglądacz

    Wiadomości:
    10
    Docenione treści:
    1
    Stau: Dzięki, obejście zadziałało. Przed chwilą sprawdziłem to w nowej poczcie i zapisywanie reguł nadal nie działa.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
    @Wojtek takie zdarzenia najszybciej i najlepiej zgłaszać bezpośrednio przez BOK, otrzymasz zawsze sprawdzoną informację lub będzie ona konsultowana podczas rozmowy. Ja ze swojej strony potwierdzam, po konsultacji, że faktycznie losowo może pojawiać się tego typu problem i nie dotyczy on samych reguł co także innych operacji wykonywanych w Nowej Poczcie czy nawet podczas logowania do niej. Temat jest jeszcze w trakcie realizacji po stronie administratorów, więc potrzebujemy jeszcze chwilę na jego wyprowadzenie.

    Sprawdziłem na kilu kontach, nie widzę aby w tej chwili coś się działo, ale jak napisałem, komunikaty mogą pojawiać się losowo, więc jeszcze proszę o cierpliwość.
     
  5. rumtumtum

    rumtumtum Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Witam, mam dokładnie ten sam problem, nie mogę dodać nowych reguł, efekt jak poniżej, jest szansa żeby to zaczęło działać w nowej poczcie czy próbować przez starą? blad_regula.png
    Mieli i nic się nie dzieje, wczoraj dałem mu 20 minut.
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
  7. rumtumtum

    rumtumtum Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Windows 7 Pro ENG, sprawdzałem na Firefox 46.0.1 oraz IE 11.
     
  8. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
    Ok. Dostałem potwierdzenie, widzimy to, chłopaki już to poprawiają, najpóźniej jutro zostanie to wdrożone na produkcję, proszę Cię o cierpliwość no i w imieniu firmy przepraszam za niedogodność.
     
  9. rumtumtum

    rumtumtum Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Witam,
    Jakiś postęp? Próba dodania nowej reguły nadal kończy się zawieszeniem okna tworzenia reguły.
     
  10. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
    @rumtumtum odnotowaliśmy dziś poważną niedostępność poczta.home.pl, troszkę zmieniły się priorytety na piątek 13stego. Muszę Cię prosić o cierpliwość.
     
  11. rumtumtum

    rumtumtum Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Bump. Coś nowego w temacie?
     
  12. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
    Temat w trakcie realizacji, pilnujemy. Niestety ostatnie wydarzenia wymusiły częściowe cofnięcie aktualizacji, w wyniku czego cofnęliśmy także wprowadzone poprawki. Temat poczty jest niczym poranna kawa, nie ma dnia żebyśmy o nim zapomnieli. Proszę o cierpliwość.
     
  13. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    461
    Docenione treści:
    122
    A u mnie się zapisują reguły, mimo, że faktycznie po tym cofniętym updajcie nie chciały.
     
  14. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
    @cesar @rumtumtum tzn. że nasz kolega Krzysiu właśnie zakończył maraton w pracy i wdrożył poprawki poza aktualizacją. U mnie także działa, więc... działa. Sprawdzam czy aktualizacja także rusza/ruszyła, ale jest piątek (środek długiego weekendu) więc nie liczę na cuda.
     

Poleć forum znajomym