Chyba coś się zmieniło w mailu, który idzie na adres sklepu jeśli chodzi o zapytanie o produkt. Kiedyś dając odpowiedz na maila - mail był wysyłany do klienta. Teraz klikając na odpowiedz - wysyłam maila sam do siebie . Formularz zawartość->pytanie o produkt w polu Nadawca-email nie przyjmuje pola {reply}. akceptuje tylko {shop_email} proszę o pomoc.
@emin dyrektywę {reply} można umieścić tylko w treści wiadomości do administratora. Podanie innego adresu w polu nadawca-emaila, niż {shop_email} będzie prowadziło do błędnej weryfikacji serwera pocztowego.
Od kiedy nastąpiła - jakże istotna zmiana?. Do niedawna nie było z tym problemów. A wszyskich przestrzegam ze "odpowiedz" na takiego maila będzie skutkowało odpowiedzią do siebie. Muszę zweryfikować maile wysłane na temat produktów.
@emin dopytam się programistów, bo nie pamiętam czy taka opcja {reply} funkcjonowała w polu nadawca email
@emin dostałem potwierdzenie od programistów, iż nie była taka opcja dostępna na naszej platformie. Wiadomość email z formularza zapytaj o produkt jest tak skonfigurowana aby odpowiedź trafiła do właściciela sklepu oraz klienta, który zapytanie wysłał. Obecnie nie planujemy zmiany tego mechanizmu.