1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Odpowiedź na zapytanie o produkt

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika emin, 15 Styczeń 2019.

  1. emin

    emin Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    1
    Chyba coś się zmieniło w mailu, który idzie na adres sklepu jeśli chodzi o zapytanie o produkt.
    Kiedyś dając odpowiedz na maila - mail był wysyłany do klienta. Teraz klikając na odpowiedz - wysyłam maila sam do siebie :(.
    Formularz zawartość->pytanie o produkt w polu Nadawca-email nie przyjmuje pola {reply}. akceptuje tylko {shop_email}

    proszę o pomoc.
     
  2. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    873
    Docenione treści:
    97
    @emin dyrektywę {reply} można umieścić tylko w treści wiadomości do administratora.
    Podanie innego adresu w polu nadawca-emaila, niż {shop_email} będzie prowadziło do błędnej weryfikacji serwera pocztowego.
     
  3. emin

    emin Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    1
    Od kiedy nastąpiła - jakże istotna zmiana?. Do niedawna nie było z tym problemów. A wszyskich przestrzegam ze "odpowiedz" na takiego maila będzie skutkowało odpowiedzią do siebie.
    Muszę zweryfikować maile wysłane na temat produktów.
     
  4. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    873
    Docenione treści:
    97
    @emin dopytam się programistów, bo nie pamiętam czy taka opcja {reply} funkcjonowała w polu nadawca email
     
  5. emin

    emin Uczestnik

    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    1
    Witam i jak pytania do programistów?
     
  6. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    873
    Docenione treści:
    97
    @emin dostałem potwierdzenie od programistów, iż nie była taka opcja dostępna na naszej platformie. Wiadomość email z formularza zapytaj o produkt jest tak skonfigurowana aby odpowiedź trafiła do właściciela sklepu oraz klienta, który zapytanie wysłał.

    Obecnie nie planujemy zmiany tego mechanizmu.
     

Poleć forum znajomym