Bazując na zgłoszeniu @TheL dot. problemów z logowaniem, sugeruję: co zrobić w sytuacji w której wiele firm/kont ma jednego administratora, który posługuje się jednym adresem e-mail. Kiedyś już o to pytałam w kontekście starego panelu czy można, np. ustawić aby ten admin logując się widział wszystkie (i tylko te) usługi które zostały mu przypisane. No ale w starym cyzli obecnym panelu to nie istniało. Tu wydaje mi się że przeszło by takie coś. Skoro na koncie mogę utworzyć użytkownika i przypisać mu już usługi, i on ma swój login, i na kolejnym koncie mogę utworzyć admina i przypisać mu usługi, podając ten sam adres e-mail, to w efekcie mógłby on mieć dostęp do usług z pierwszego i drugiego konta. Czyli w panelu było by tak: utwórz konto, wskaż usługi, wybierz czy chcesz przypisać usługi do już istniejącego konta (user istnieje np. w ramach innego konta) lub utwórz nowego w ramach swojego konta (2 opcje). Bo wiadomo że nie można utworzyć 2 użytkowników o tych samych mailach.
Dodam tylko, że dzięki takiemu rozwiązaniu wiele osób oszczędziłoby sobie czas który jest potrzebny do przelogowania na inne konto. Przy jednym czy 2 nie ma to znaczenia, ale już przy 20 zaczyna mieć. Ważne jest też aby można było tworzyć większą ilość użytkowników panelu z różnymi uprawnieniami, to bardzo ważne i wszystkie inne panele to mają.
W ogóle zastanawiam się, jak zostanie rozwiązany temat, w którym np. jan kowalski jest pracownikiem firmy X i ma konto (osobne) do panelu. Jan kowalski chce być klientem firmy home.pl, ale jego adres e-mail jest zajęty bo jest już userem. Czyli musi podać inny adres e-mail I tu właśnie rozwiązaniem było by aby tworzyć userów/klientów którzy mogą mięc dostęp do usług z wielu kont. Ostatecznie jan kowalski widziałby np. usługi z 3 kont innych klientów, ale i własne, zarejestrowane na niego (np. aby być klientem, uzupełnij formularz usera dot. danych do faktury).