Witam, parę dni temu stworzyłam stronę w clickweb i przeniosłam domeny z home na nowy serwer clickweb, skonfigurowałam tam pocztę biuro@ (we wszystkich domenach). Problem polega na tym, że nie mogę znaleźć poprzedniej korespondencji na poczcie. W usłudze clickweb wyświetla mi zajętość poczty 88%, a Mailbox 0% zajętego miejsca. Jak to powiązać? i czy jest możliwość dostania się do tej starej poczty?
Najprawdopodobniej wiadomości znajdują się na skrzynce e-mail, która znajduje się na poprzednim serwerze, z którego przepięłaś domenę na nowy serwer Click Web. Pod tym adresem: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-przeniesc-skrzynki-e-mail-pomiedzy-serwerami-w-home-pl#5 znajduje się instrukcja jak przenieść wiadomości e-mail pomiędzy serwerami za pomocą webmaila, czyli https://poczta.home.pl Natomiast w wiadomości prywatnej przesłałem do Ciebie dane konfiguracyjne dla konta zewnętrznego, które będziesz musiała utworzyć na nowej skrzynce, aby pobrać wiadomości z poprzedniej skrzynki (z poprzedniego serwera).
Bardzo dziękuję za tak szybką i wyczerpującą odpowiedź. Szczęśliwie dostałam się do starej korespondencji.