Już nie wiem gdzie prosić... Od ponad tygodnia mam problem z pobraniem zamówień z Allegro do sklepu. Cały czas wszystko działało poprawnie, ale od ostatniej aktualizacji szlag wszystko trafił. Mogę aktualizować aukcje i kategorie, ale kiedy klikam "Pobierz zamówienia z aukcji" wyskakują mi na zmianę okienka: "brak dostępu" albo "Pobieranie zamówień z Allegro jest chwilo zablokowane, spróbuj ponownie za chwilę." Ta chwila trwa od ponad tygodnia... albo "Cannot save order payment data. Set the transaction identifier first". Już nie wiem co robić, rozłączałam i łączyłam konto z Allegro kilka razy, odznaczyłam wszystkie aukcje o sprawdzenia ręcznie (a mam ponad 1700 więc było co klikać - to "pomogło" i się ściągnęły z 4 zamówienia, a powinno być kilkaset), wyczyściłam cache i w sklepie, i w kompie i jedno wielkie NIC. Pisałam i do Allegro (klucz WebApi jest ok) i do Home. Na zmianę jestem zbywana, bo Allegro uważa, że u nich jest ok i odsyła do Home, Home odsyła do Allegro, a błąd nadal jest...
Zgłoszenie zostało przekazane do programistów, rozwiązanie jest w chwili obecnej testowane i będziemy oczekiwali jego wdrożenia. Na stronie pomoc.home.pl w sekcji Komunikaty informujemy o wszystkich aktualizacjach.
I ile będą trwały te testy? Na chwilę obecną czekam na naprawę już 2 tygodnie. Allegro ciągle twierdzi, że u nich jest ok, że to programiści z Home mają się z nimi kontaktować i przedstawić błąd. Home twierdzi, że nie ma widocznego błędu więc jak go mają zgłosić? A mi nadal integracja nie działa...
W tym tygodniu kończymy testy łatki poprawiającej. Najszybszy termin wdrożenia to jeszcze w tym tygodniu. W najgorszym wypadku następny tydzień.
No wczoraj wskoczyły mi zamówienia, kilka brakuje, ale te już dopisałam ręcznie. Mam nadzieję, że teraz już to będzie działało prawidłowo. Teraz mam tylko problem, że nowe zamówienia złożone w sklepie trafiają mi do spamu (tzn mail potwierdzający złożenie zamówienia w sklepie)
Konfiguracja --> Ustawienia podstawowe --> Ustawienia e-mail Sugeruję skonfigurować sobie połączenie SMTP (jesli masz funkcje mail), która pozytywnie wpłynie zarówno na identyfikację wiadomości na kontach klientów, jak i pozwoli na większą kontrolę tego co wychodzi z serwera. Załóż na serwerze jakieś fajne konto, typu kontakt@sklep.pl czy powiadomienia@sklep.pl i wprowadź tutaj dane konta. https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/do-czego-sluzy-opcja-ustawienia-e-mail Z tego adresu poczta będzie wysyłana do klientów i do Ciebie. Klienci oczywiście mogą pisać na ten adres, ale możesz też utworzyć osobne maile do komunikacji.