Witam, mam pytanie czy home.pl planuje wymusić wdrożenie na shoperze do clickshopa automatycznego łączenia zamówień z allegro? Rozumiem, że nie jest to może mega problem dla niektórych jednakże za pewne dla wielu jak i dla mnie przy dużej liczbie zamówień odszukiwanie i klikanie w łączenie zamówień w panelu jest idiotycznym rozwiązaniem i zajmującym czas a przez to nie zarabiamy pieniędzy ( w końcu czas to pieniądz). 99% platform sprzedażowych taką funkcję posiada i nie wiem dlaczego jej brakuje w click shopie. Rozumiałbym w oprogramowaniu za 10zł miesięcznie ale tutaj opłata jest nieco większa. Brak takiej funkcji powoduje albo nadmiar zbędnej pracy lub też posługiwanie się dodatkowym oprogramowaniem, a nie oto chyba chodzi przy kupnie abo w platformie sprzedażowej. Mam nadzieję, że taka funkcja jest planowana razem z podłączeniem operatorów logistycznych, punktów odbioru w dostawach itd. W tej chwili click shop jest daleko w tyle za rozwiązaniami, które są w sky-shop, redcart itd. O leayoutach darmowych nie będę mówił bo to już wyglądy z lat 90tych. Proszę zatem o przekazanie mojej prośby dotyczącej automatyzacji obsługi allegro skoro w funkcjonalności click shop się chwali PEŁNĄ DWUKIERUNKOWĄ INTEGRACJĄ to ja bym chciał mieć możliwość: 1) otrzymania kompletnego zamówienia bez ingerencji administratora w łączenie zamówień 2) wysyłania wniosku o zwrot prowizji za niezrealizowane zamówienia (api allegro posiada takie odwołanie)
@ctk24_pl pracujemy nad zupełnie nową integracją z allegro w związku ze zmianami jakie w ostatnim czasie Allegro narzuciło. Potrzebujemy do tego czasu, więc prosimy o cierpliwość.
Podpinam się pod sugestię z jednoczesnym pytaniem, kiedy można spodziewać się takiej zmiany. Łączenie zamówień ręcznie jest dosyć męczące, a jeśli jeszcze ktoś chce fakturę, to już zajmuje trochę czasu.
@sylwiapi nie znamy jeszcze konkretnego terminu wdrożenia, bo rozmawiamy jeszcze o okresie dosyć odległym - czerwiec, lipiec, sierpień. Jak tylko będziemy znać konkrety, na pewno będzie to wszem i wobec ogłaszane w komunikatach w sklepie i pewnie też na FB.