1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Nowe płatne aplikacje - jak wyglądaja w użyciu

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika iisjah, 15 Luty 2018.

  1. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @www.regałka.pl sprawdź czy uruchamiając moduł wbudowany w aplikacji "Inni kupili również" występuje taka sama sytuacja ? (odznacz opcję własny moduł)
     
    Ostatnia modyfikacja: 27 Luty 2018
  2. www.regałka.pl

    www.regałka.pl Wyjadacz

    Wiadomości:
    91
    Docenione treści:
    4
  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
  4. iisjah

    iisjah Bystrzak

    Wiadomości:
    67
    Docenione treści:
    5
    Włączyliśmy w naszym sklepie wyszukiwarkę i kategorie obrazkowe (jeśli ktoś chce podejrzeć - https://www.kom-bizuteria.pl/ )
    I wszytko jest super - kategorie obrazkowe szczególnie.
    W niektórych kategoriach mamy zatrzęsienie podkategorii (np kryształy Swarovski - każdy rodzaj musi niestety być osobno - https://www.kom-bizuteria.pl/pl/c/KRYSZTALY-SWAROVSKI/2383). Więc chciałam włączyć opcję 'użyj pamięci cache' - zęby nie pobierał za każdym razem nowych obrazków.
    Ale wygląda na to, ze opcja nie działa, bo przy każdej podmianie pozycji produktu, kategorie wczytują się na nowo, a nie powinny.

    Czy coś wiadomo o tym błędzie?
     
  5. www.regałka.pl

    www.regałka.pl Wyjadacz

    Wiadomości:
    91
    Docenione treści:
    4
    @LukaszC nie działa, ani jak jest tak:

    1.PNG
    Ani tak (jezeli to o to Ci chodziło)
    2.PNG
     
  6. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    124
    Docenione treści:
    13
    @iisjah wyjaśnij dokładnie jak to u Ciebie występuje - o których zmianach wspominasz? Zmiana czego powodowała zmianę czego w kategorii obrazkowych? Chcielibyśmy to zgłosić do twórców aplikacji, a potrzebujemy szczegółowych informacji :)
     
  7. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    246
    Docenione treści:
    26
    Pytałem się o sugestie wyszukiwarki w innym temacie, w poście https://forum.home.pl/threads/problem-z-wyszukiwarka-produktow.2822/#post-19953
    Pozostało bez odpowiedzi, więc zapytam tutaj:
    Pole wyszukiwania jest na górze strony, ponad sliderem. Po rozpoczęciu wyszukiwania, wyświetlają mi się sugestie, jest ok. Ale z chwilą przesunięcia się slidera, okienko z sugestiami znika. Tak jakby focus był zabierany z pola wyszukiwania. Czy możecie to sprawdzić?

    Webcoders twierdzi, że szablon ma na to wpływ, tzn slider. Producent szablonu, twierdzi, że slider jest "clickshopowy". Można to zweryfikować?
    I jeszcze jedno, Webcoders twierdzi, że sugestie powinny działać także w module wyszukiwania, a nie działają. I to nie tylko u mnie...
     
  8. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    246
    Docenione treści:
    26
    Sam odpowiem :)
    Dostałem aktualizacje od producenta szablonu - stosowali ten sam mechanizm co w Clickshopie ale miałem w chwili obecnej jego starszą wersje. Po aktualizacji jest ok.

    Sugestia wyszukiwarki działa w module tylko na głównej stronie. Nie działa natomiast, doprecyzuję, w modułach wyszukiwania na stronach produktu. Czy ktoś mógłby to zweryfikować u siebie? Może to także u mnie wina szablonu?
     
  9. Sobalus

    Sobalus Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    0
    Ja z kolei mam dwie sprawy odnośnie kategorii obrazkowych.
    1. Co wpływa na wyświetlające się zdjęcia , czy można wskazać, które konkretnie mają być wyświetlane? Bo te, które się pojawiają

    https://www.fabrik.sklep.pl/

    nam nie odpowiadają.

    2. Po zaznaczeniu w konfiguracji aplikacji, aby została ona umieszczona w module. Nie ma reakcji tj. w modułach nie ma jej do wyboru. Co może być tego powodem.
     
  10. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    124
    Docenione treści:
    13
    @Sobalus docelowo kategorie obrazkowe pobierają zdjęcie z pierwszego produktu w danej kategorii/subkategorii, które jest z kolei uwzględnione kilkoma innymi czynnikami, natomiast jest jak najbardziej możliwość dodania swoich własnych zdjęć - instrukcję podsyłam poniżej:
    https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/ustawic-wlasne-obrazy-aplikacji-kategorie-obrazkowe
    Jeśli chodzi o Twoją drugą kwestię, samo zaznaczenie opcji "umieść w module" to nie wszystko - jak zaznaczasz opcję "umieść w module" poniżej pojawia się Tobie dodatkowe pole "HTML ID modułu", w którym wpisujesz dowolny identyfikator, np. 12345. Następnie przechodzisz do dodawania modułu w aktywnym stylu graficznym i w polu HTML ID wklejasz ten identyfikator, czyli 12345. Treść html pozostawiasz pustą, tytuł możesz sobie sobie wymyślić w celu łatwiejszej identyfikacji modułu. Umieszczasz go potem gdzieś na stronie i powinno zadziałać.
     
  11. Sobalus

    Sobalus Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    0
    Super, dziękuję za szybką odpowiedź.

    edit: wszystko poszło gładko, tylko nie mogę sobie poradzić z aktualizacją zdjęć w podkategoriach. Dodałem je w ten sam sposób, co kategorii głównej ale pomimo kilkukrotnego odświeżenia nie podmieniły się.
     
    Ostatnia modyfikacja: 1 Marzec 2018
  12. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @www.regałka.pl sugeruję odinstalować aplikację i zainstalować ją ponownie, ponieważ faktycznie coś nie tak się zainstalowała. W przypadku jakiś niedogodności z ponowną instalacją sugeruję skontaktować się z naszym Biurem Obsługi :)
     
  13. tazz

    tazz Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    2
    Jesteśmy tu wszyscy, żeby coś sprzedać robimy wszystko, aby potencjalny klient podjął decyzje o zakupie a tu nasza platforma oferuje "kota w worku " zapłać i wtedy sprawdź czy to chcesz. Dziwne podejście do klienta.
     
  14. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @tazz niestety nie mamy możliwości udostępnienia testowo takich aplikacji. Z naszej strony zostały stworzone filmiki pokazowe oraz można wszystkie aplikacje zobaczyć od strony klienta na sklepie http://devsklep.home.pl/
     
  15. SHOP4YOU

    SHOP4YOU Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Zainstalowalem w moim sklepie kategorie obrazkowe.
    Idea super. Pojawiaja sie jednak bledy. W kategorii promocje aplikacja pokazuje wszystkie kategorie, nawet te ktore nie sa objete promocja! To samo w nowosciach!
    Kontaktowalem sie w tej sprawie z home.pl. W odpowiedzi otrzymalem zapewnienie ze aplikacja dziala prawidlowo!!!
    Po 15 minutach odinstalowalem aplikacje, ktora moze wprowadzac naszych klientow w blad!

    Jezeli odinstalujecie Panstwo aplikacje z jakiegos powodu, to zeby ja ponownie wlaczyc nalezy raz jeszcze ja oplacic! Jezeli nie beda Panstwo zadowoleni firma home.pl zastrzega sobie 30 dni wypowiedzenia umowy - dodam ze aplikacje oplacamy na miesiac z gory (ok 30 dni) :)

    Nie kupujcie kota w worku!!! Nie ma mozliwosci sprawdzenia aplikacji bez jej oplacenia. A jak nam sie nie spodoba, lub bedziemy niezadowoleni - tracimy pieniadze!

    blad3.png blad 1.png
     
  16. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @SHOP4YOU po zakupie aplikacji i jej odinstalowaniu, jeżeli pojawi się komunikat o płatności można skontaktować się z naszym Biurem Klienta i instalujemy ją za darmo (w ramach zakupionego abonamentu).
    Nie posiadamy niestety żadnego okresu testowego aplikacji, można zobaczyć filmik z działania aplikacji lub sprawdzić od strony klienta działanie aplikacji na witrynie: http://devsklep.home.pl/
     

Poleć forum znajomym