1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Problem z wyszukiwarką produktów

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika Slawek J., 22 Październik 2017.

  1. Slawek J.

    Slawek J. Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    2
    W Panelu gdy chcę wyszukać artykuł po ID muszę wpisać dokładną nazwę, pełną. yłoby bardzo użyteczne żeby wystarczyło wpisać tylko kilka znaków i wyskoczyłyby wszystkie które zawierają taki ciąg znaków.

    Da się to zmienić?

    Wyszukiwarka po nazwie też nie zawsze mi działa.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 589
    Docenione treści:
    328
    Zgłoszone jako sugestia: FEEDBACK-1326
     
  3. Slawek J.

    Slawek J. Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    2
  4. vonmlody

    vonmlody Stały bywalec

    Wiadomości:
    38
    Docenione treści:
    2
    Przyłączam się do prośby o zmianę mechanizmy wyszukiwania. Wpisywanie dokładnej nazwy jest strasznie kłopotliwe, a co dopiero mają zrobić klienci, którzy przecież nie wiedzą jak się produkt dokładnie nazywa.

    Druga sprawa to w drugą stronę: wyniki wyszukiwania mogłyby się zawężać przy wpisywaniu dwóch słów.
    Przykład (nie z mojego sklepu, z głowy żeby to uwidocznić) wpisujesz: pomarańczowy ołówek i zamiast w wynikach wyszkuwiwania dostać ten pomarańczowy ołówek to dostajesz wszystkie produkty które mają słowo pomarańczowy i dodatkowo wszystkie ołówki - tragedia!
     
  5. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    109
    Docenione treści:
    13
    @vonmlody zainteresuje Ciebie informacja, że planujemy wdrożenie szeregu nowych aplikacji w sklepie, wśród których znajdzie się również alternatywa dla obecnej w sklepie wyszukiwarki (mówimy oczywiście od strony frontowej, a nie od zaplecza). Jak coś nowego pojawi się w temacie, na pewno będzie wysyłany mailing do naszych klientów, ale konkretnej daty nie jestem jeszcze w stanie podać.
     
  6. vonmlody

    vonmlody Stały bywalec

    Wiadomości:
    38
    Docenione treści:
    2
    @JakubW No to ładnie żeście pocisnęli. Sam sklep kosztuje niemało. Użytkownicy (w dużej mierze o wiele bardziej zaawansowani ode mnie) udzielają się na forum, robią sugestie co poprawić i zrobić żeby Wasze narzędzie było lepsze. I teraz za wyszukiwarkę która powinna być oczywistą oczywistością karzecie płacić 30zł/m-c - brawo Wy :( Mega się zawiodłem.
     
  7. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 589
    Docenione treści:
    328
    @vonmlody prawdą jest że niektóre funkcjonalności są płatne i będzie tego coraz więcej, co do reszty pozwól że przedstawię Ci temat z innej perspektywy. Sklep w cenie standardowej kosztuje 1200 zł rocznie, to 100 zł miesięcznie za utrzymanie platformy, wobec której przez cały okres współpracy otrzymujesz:
    • bezpłatne wsparcie całego zespołu, pomoc w konfiguracji i obsłudze,
    • bezpieczeństwo w postaci kopii zapasowej oraz wsparcia naszego zespołu,
    • darmowe aktualizacje (1),
    • model SaaS który w wielkim skrócie zapewnia Ci komfort i bezpieczeństwo, to nie Ty martwisz się działaniem usługi tylko my, sklep jest niemożliwy do zaatakowania, o ile dbasz o hasła dostępu,
    • regularne aktualizacje (2), które raz: poprawią bezpieczeństwo, dwa: wprowadzają nowe rozwiązania...
    • ... na które masz realny wpływ zgłaszając sugestie na forum.
    Pod telefonem masz zespół eCommerce, którego zadaniem jest opieka nad sklepami. Na forum masz zespół eCommerce i tysiące użytkowników, którzy znając platformę, mogą pomóc ale też sami szukają rozwiązań dla siebie. Mało tego, od 2 lat jak działa forum, jesteśmy tu także my (ja i Mariusz) i dostarczamy darmowych rozwiązań.

    Forum wykracza swoim wsparciem daleko poza standardowy zakres świadczonej pomocy w home.pl. Generalnie to w żadnej innej firmie nie znajdziesz tylu rozwiązań podanych przez support co u nas.

    Click Shop nie jest usługą pisaną na zamówienie, jest gotową aplikacją, która rozwijana jest globalnie. Jeśli oczekujesz od tej konkretnej platformy indywidualnych rozwiązań, możesz ją modyfikować dostosowując do swoich potrzeb.

    Analogicznie jak producent samochodu daje Ci w pakiecie koła, tak możesz zmieniać pakiety, dodając nowe funkcjonalności, lepsze, szybsze, ładniej wyglądające. Za dopłatą. Płacisz za czyjąś pracę.

    100 zł miesięcznie to ułamek tego, gdybyś zdecydował się na rozwiązanie pisane na zamówienie. Ułamek ceny jaką zapłaciłbyś za administrowanie usługą, zamawianie dodatków, aktualizację i odbijanie potencjalnych ataków. Nawet z pozoru darmowe rozwiązania, jak np. dodatki do CMS, z czasem generują koszty, gdyż aby chociażby zadbać o regularne aktualizacje, poprawianie błędów po aktualizacjach, będziesz musiał poświęcić temu czas lub zatrudnić kogoś.

    W home.pl, decydując się na Click Shop, płacisz tak naprawdę tylko za dodatki, którymi chcesz rozwijać swój sklep, analogicznie jak w salonie samochodowym dopłacasz do skórzanej tapicerki.

    Oczywiście Click Shop to nie tylko sklep ale i hosting: poczta firmowa i prywatna, miejsce na strony WWW firmowe i prywatne, miejsce na pliki. Pakiet korzyści w postaci bonusów dla zaczynających działalność, wynegocjowane stawki z operatorami zewnętrznymi.

    Jeśli w cenie 1200 zł znajdziesz to wszystko w standardzie w którym oferuje to platforma Click Shop daj znać.
     
  8. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @vonmlody planujemy wdrożyć nowy silnik wyszukiwarki, ale wymaga to czasu.
     
  9. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    400
    Docenione treści:
    113
    Kto będzie chciał kupi rozszerzenia a kto rozgarnięty w temacie zaadaptuje własne rozwiązania.
     
  10. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    245
    Docenione treści:
    26
    Dodatek nie jest tani ale przynajmniej działa ;-)
    Zgłaszam sugestie: możliwość wyłączania pojawiania się w sugestiach wyszukiwania produktów z zerowym stanem
    oraz umożliwienie działania aplikacji także w module wyszukiwarki (a nie tylko w głównym pasku wyszukiwarki)...
     
    Grzesiek lubi to.
  11. PiotrekZ

    PiotrekZ eCommerce Team Moderator forum

    Wiadomości:
    149
    Docenione treści:
    8
    @Słoik wiem, że w tym roku będzie opcja automatycznego wyłączenia produktów ze stanem magazynowym 0. Jeżeli chodzi o sugestie w module wyszukiwarki - nie planujemy tego.
     
  12. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    245
    Docenione treści:
    26
    @PiotrekZ aplikacji sugestii w wyszukiwarce przestała działać. Coś wiece o tym?
     
  13. PiotrekZ

    PiotrekZ eCommerce Team Moderator forum

    Wiadomości:
    149
    Docenione treści:
    8
    @Słoik możesz podać więcej szczegółów? na jakiej podstronie sklepu? czy dzieje się to okazyjnie czy nie działa tam w ogóle?
     
  14. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    245
    Docenione treści:
    26
    @PiotrekZ to się zdarzyło parę razy bardzo wcześnie rano (4-5) i pomyślałem, że były prowadzone jakieś prace "konserwacyjne". Ostatnio, już to się nie zdarza.
    Ale mam drugie pytanie. Pole wyszukiwania jest na górze strony, ponad sliderem. Po rozpoczęciu wyszukiwania, wyświetlają mi się sugestie, jest ok. Ale z chwilą przesunięcia się slidera, okienko z sugestiami znika. Tak jakby focus był zabierany z pola wyszukiwania. Czy możecie to sprawdzić?
     
  15. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    109
    Docenione treści:
    13
    @Słoik dla absolutnej pewności - u Ciebie ta sytuacja występuje, gdy przy aktywnych i widocznych sugestiach w wyszukiwarce slider sam się przesuwa, dobrze rozumiem? Wszedłem na Twój sklep, poszukałem sobie produktów i sugestii w wyszukiwarce, slider sobie przesuwał i okienko nie zniknęło. Sprawdziłem u siebie na Chromie i na Firefoxie.
     
  16. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    245
    Docenione treści:
    26
    Napisałem to już w innym wątku - po aktualizacji kodu slidera logotypów (używał starszego kodu slidera clickshopa) do obecnej wersji problem zniknął.
    Tak więc temat można zamknąć.
     

Poleć forum znajomym