W Panelu gdy chcę wyszukać artykuł po ID muszę wpisać dokładną nazwę, pełną. yłoby bardzo użyteczne żeby wystarczyło wpisać tylko kilka znaków i wyskoczyłyby wszystkie które zawierają taki ciąg znaków. Da się to zmienić? Wyszukiwarka po nazwie też nie zawsze mi działa.
Przyłączam się do prośby o zmianę mechanizmy wyszukiwania. Wpisywanie dokładnej nazwy jest strasznie kłopotliwe, a co dopiero mają zrobić klienci, którzy przecież nie wiedzą jak się produkt dokładnie nazywa. Druga sprawa to w drugą stronę: wyniki wyszukiwania mogłyby się zawężać przy wpisywaniu dwóch słów. Przykład (nie z mojego sklepu, z głowy żeby to uwidocznić) wpisujesz: pomarańczowy ołówek i zamiast w wynikach wyszkuwiwania dostać ten pomarańczowy ołówek to dostajesz wszystkie produkty które mają słowo pomarańczowy i dodatkowo wszystkie ołówki - tragedia!
@vonmlody zainteresuje Ciebie informacja, że planujemy wdrożenie szeregu nowych aplikacji w sklepie, wśród których znajdzie się również alternatywa dla obecnej w sklepie wyszukiwarki (mówimy oczywiście od strony frontowej, a nie od zaplecza). Jak coś nowego pojawi się w temacie, na pewno będzie wysyłany mailing do naszych klientów, ale konkretnej daty nie jestem jeszcze w stanie podać.
@JakubW No to ładnie żeście pocisnęli. Sam sklep kosztuje niemało. Użytkownicy (w dużej mierze o wiele bardziej zaawansowani ode mnie) udzielają się na forum, robią sugestie co poprawić i zrobić żeby Wasze narzędzie było lepsze. I teraz za wyszukiwarkę która powinna być oczywistą oczywistością karzecie płacić 30zł/m-c - brawo Wy Mega się zawiodłem.
@vonmlody prawdą jest że niektóre funkcjonalności są płatne i będzie tego coraz więcej, co do reszty pozwól że przedstawię Ci temat z innej perspektywy. Sklep w cenie standardowej kosztuje 1200 zł rocznie, to 100 zł miesięcznie za utrzymanie platformy, wobec której przez cały okres współpracy otrzymujesz: bezpłatne wsparcie całego zespołu, pomoc w konfiguracji i obsłudze, bezpieczeństwo w postaci kopii zapasowej oraz wsparcia naszego zespołu, darmowe aktualizacje (1), model SaaS który w wielkim skrócie zapewnia Ci komfort i bezpieczeństwo, to nie Ty martwisz się działaniem usługi tylko my, sklep jest niemożliwy do zaatakowania, o ile dbasz o hasła dostępu, regularne aktualizacje (2), które raz: poprawią bezpieczeństwo, dwa: wprowadzają nowe rozwiązania... ... na które masz realny wpływ zgłaszając sugestie na forum. Pod telefonem masz zespół eCommerce, którego zadaniem jest opieka nad sklepami. Na forum masz zespół eCommerce i tysiące użytkowników, którzy znając platformę, mogą pomóc ale też sami szukają rozwiązań dla siebie. Mało tego, od 2 lat jak działa forum, jesteśmy tu także my (ja i Mariusz) i dostarczamy darmowych rozwiązań. Forum wykracza swoim wsparciem daleko poza standardowy zakres świadczonej pomocy w home.pl. Generalnie to w żadnej innej firmie nie znajdziesz tylu rozwiązań podanych przez support co u nas. Click Shop nie jest usługą pisaną na zamówienie, jest gotową aplikacją, która rozwijana jest globalnie. Jeśli oczekujesz od tej konkretnej platformy indywidualnych rozwiązań, możesz ją modyfikować dostosowując do swoich potrzeb. Analogicznie jak producent samochodu daje Ci w pakiecie koła, tak możesz zmieniać pakiety, dodając nowe funkcjonalności, lepsze, szybsze, ładniej wyglądające. Za dopłatą. Płacisz za czyjąś pracę. 100 zł miesięcznie to ułamek tego, gdybyś zdecydował się na rozwiązanie pisane na zamówienie. Ułamek ceny jaką zapłaciłbyś za administrowanie usługą, zamawianie dodatków, aktualizację i odbijanie potencjalnych ataków. Nawet z pozoru darmowe rozwiązania, jak np. dodatki do CMS, z czasem generują koszty, gdyż aby chociażby zadbać o regularne aktualizacje, poprawianie błędów po aktualizacjach, będziesz musiał poświęcić temu czas lub zatrudnić kogoś. W home.pl, decydując się na Click Shop, płacisz tak naprawdę tylko za dodatki, którymi chcesz rozwijać swój sklep, analogicznie jak w salonie samochodowym dopłacasz do skórzanej tapicerki. Oczywiście Click Shop to nie tylko sklep ale i hosting: poczta firmowa i prywatna, miejsce na strony WWW firmowe i prywatne, miejsce na pliki. Pakiet korzyści w postaci bonusów dla zaczynających działalność, wynegocjowane stawki z operatorami zewnętrznymi. Jeśli w cenie 1200 zł znajdziesz to wszystko w standardzie w którym oferuje to platforma Click Shop daj znać.
Dodatek nie jest tani ale przynajmniej działa ;-) Zgłaszam sugestie: możliwość wyłączania pojawiania się w sugestiach wyszukiwania produktów z zerowym stanem oraz umożliwienie działania aplikacji także w module wyszukiwarki (a nie tylko w głównym pasku wyszukiwarki)...
@Słoik wiem, że w tym roku będzie opcja automatycznego wyłączenia produktów ze stanem magazynowym 0. Jeżeli chodzi o sugestie w module wyszukiwarki - nie planujemy tego.
@Słoik możesz podać więcej szczegółów? na jakiej podstronie sklepu? czy dzieje się to okazyjnie czy nie działa tam w ogóle?
@PiotrekZ to się zdarzyło parę razy bardzo wcześnie rano (4-5) i pomyślałem, że były prowadzone jakieś prace "konserwacyjne". Ostatnio, już to się nie zdarza. Ale mam drugie pytanie. Pole wyszukiwania jest na górze strony, ponad sliderem. Po rozpoczęciu wyszukiwania, wyświetlają mi się sugestie, jest ok. Ale z chwilą przesunięcia się slidera, okienko z sugestiami znika. Tak jakby focus był zabierany z pola wyszukiwania. Czy możecie to sprawdzić?
@Słoik dla absolutnej pewności - u Ciebie ta sytuacja występuje, gdy przy aktywnych i widocznych sugestiach w wyszukiwarce slider sam się przesuwa, dobrze rozumiem? Wszedłem na Twój sklep, poszukałem sobie produktów i sugestii w wyszukiwarce, slider sobie przesuwał i okienko nie zniknęło. Sprawdziłem u siebie na Chromie i na Firefoxie.
Napisałem to już w innym wątku - po aktualizacji kodu slidera logotypów (używał starszego kodu slidera clickshopa) do obecnej wersji problem zniknął. Tak więc temat można zamknąć.