Dzień dobry, bardzo często w nowych zamówieniach w danych klienta jest dwa razy wpisane nazwisko. Dotyczy to tylko klientów, którzy założyli konto w sklepie przykład: Imię: Jan Kowalski Nazwisko: Kowalski Czy ktoś z Was też to ma? Można jakoś to wyeliminować? pozdrawiam Wojciech
Też tak mam, może to wynikać z auto uzupełniania danych jak ktoś wpisuje dane w formularzu i nie patrzy potem co zostało wypełnione
@PapaZuluAT dokładnie taka sytuacja zapewne jest związana z auto uzupełnianianiem, ponieważ wykonałem testowe zamówienie wpisując wszystko ręcznie i zamówienie wygląda poprawnie.
Już dawno temu dzwoniłem na helpdesk i usłyszałem: "u mnie działa". Czyli standard. Nie wiem czy jest to kwestia autouzupełniania. Można przecież sprawdzić czy zamówienie było złożone z telefonu czy z desktop-a. Jeśli ktoś mi podpowie jak to zrobić to chętnie sprawdzę.. Edit: Sprawdziłem w analytics-ach i zamówienie ze zdublowanym nazwiskiem było złożone z desktop-a. Więc hipoteza z autouzupełnianiem obalona... Jakieś pomysły?
A ja tak miałem składając zamówienie z telefonu na jednym ze sklepów i zdecydowanie błędnie zadziałało autouzupełnianie w mobilnym Chrome - imię i nazwisko wpisało w polu Imię, a samo nazwisko w - w polu Nazwisko.
@sklep123123 na PC również przeglądarki umożliwiają ustawić autouzupełnianie, napisz na PW numer zamówienia z podwójnym nazwiskiem oraz nazwę sklepu sprawdzę logi sklepowe.