1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Nazwisko dwa razy w danych klienta

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika PapaZuluAT, 21 Marzec 2018.

  1. PapaZuluAT

    PapaZuluAT Spryciarz

    Wiadomości:
    46
    Docenione treści:
    3
    Dzień dobry,
    bardzo często w nowych zamówieniach w danych klienta jest dwa razy wpisane nazwisko. Dotyczy to tylko klientów, którzy założyli konto w sklepie
    przykład:
    Imię: Jan Kowalski
    Nazwisko: Kowalski

    Czy ktoś z Was też to ma? Można jakoś to wyeliminować?

    pozdrawiam
    Wojciech
     
  2. michalhockey

    michalhockey Zaawansowany

    Wiadomości:
    151
    Docenione treści:
    40
    Też tak mam, może to wynikać z auto uzupełniania danych jak ktoś wpisuje dane w formularzu i nie patrzy potem co zostało wypełnione
     
  3. oscar2000

    oscar2000 Praktyk

    Wiadomości:
    32
    Docenione treści:
    2
    mam też i ja ...
     
  4. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    809
    Docenione treści:
    91
    @PapaZuluAT dokładnie taka sytuacja zapewne jest związana z auto uzupełnianianiem, ponieważ wykonałem testowe zamówienie wpisując wszystko ręcznie i zamówienie wygląda poprawnie.
     
  5. sklep123123

    sklep123123 Nowicjusz

    Wiadomości:
    24
    Docenione treści:
    3
    Już dawno temu dzwoniłem na helpdesk i usłyszałem: "u mnie działa". Czyli standard. Nie wiem czy jest to kwestia autouzupełniania. Można przecież sprawdzić czy zamówienie było złożone z telefonu czy z desktop-a. Jeśli ktoś mi podpowie jak to zrobić to chętnie sprawdzę..
    Edit:
    Sprawdziłem w analytics-ach i zamówienie ze zdublowanym nazwiskiem było złożone z desktop-a. Więc hipoteza z autouzupełnianiem obalona... Jakieś pomysły?
     
    Ostatnia modyfikacja: 29 Grudzień 2018
  6. casar

    casar Fachowiec

    Wiadomości:
    399
    Docenione treści:
    115
    A ja tak miałem składając zamówienie z telefonu na jednym ze sklepów i zdecydowanie błędnie zadziałało autouzupełnianie w mobilnym Chrome - imię i nazwisko wpisało w polu Imię, a samo nazwisko w - w polu Nazwisko.
     
  7. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    809
    Docenione treści:
    91
    @sklep123123 na PC również przeglądarki umożliwiają ustawić autouzupełnianie, napisz na PW numer zamówienia z podwójnym nazwiskiem oraz nazwę sklepu sprawdzę logi sklepowe.
     

Poleć forum znajomym