1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE 4.7.1 You are sending messages recognized as SPAM too quickly, please review their content or slow d

Dyskusja w 'Hosting i domeny internetowe' rozpoczęta przez użytkownika adam56376, 1 Maj 2018.

  1. adam56376

    adam56376 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Niestety nikt nie jest w stanie mi pomóc.
    Co miesiąc robię pierwszego faktury i przechodzę ten sam KOSZMAR mimo płacenia za ten zasr..... serwer 450 zł NA MIESIAC.
    Próbuję posłać takie same emaile z fakturą w załączniku i wychodzi wyjątek od SMTP o głupkowatej tresci :
    4.7.1 You are sending messages recognized as SPAM too quickly, please review their content or slow down

    Zamiast skończyć pracę w 1 dzień to teraz będę tworzyć adres email POZA HOME.PL I ZA JEGO POMOCĄ ROZSYŁAĆ FAKTURY.
    POTEM PRZEZ DWA TYGODNIE JESZCZE BĘDĘ MUSIAŁ PRZEKONYWAĆ MOICH KLIENTÓW, ŻE TO FAKTURY ODE MNIE MIMO ŻE SĄ POSŁANE Z NIE MOJEGO EMAILA.

    NAPISZCIE NA GŁÓWNEJ STRONIE ŻE WASZE SERWERY NIE NADAJĄ SIĘ DLA FIRM WYSTAWIAJĄCYCH FAKTURY I POSYŁAJĄCYCH JE ZA POMOCĄ EMAILA I ZEBY SIE TAKIE NIE ZGŁASZAŁY ALBO TO WEŹCIE I USUNCIE, BO JA NIE MAM OCHOTY CO MIESIAC PRZECHODZIC JAKIEGOS HORRORU !!!!!!!!!!!!

    Poza tym dlaczego jestem bezpodstawnie oskarżany o rozsyłanie spamu ??????
    Przecież to wasza maszyna mnie oskarża. SKORO JESTEŚCIE ODPOWIEDZIALNI ZA MASZYNĘ KTÓRA MNIE BEZPODSTAWNIE OSKARŻA TO NALEŻY MI SIĘ OD WAS ODSZKODOWANIE.
     
  2. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    tak działają filtry/mechanizmy antyspamowe. Zapewne wysyłasz emaila w formie takiej, jak robią to Ci, którzy faktycznie wysyłają spam.
    Albo - bo wysyłasz spam? :)

    udowodnij, że to serwer Home.pl Cię o to oskarża :)

    W tym wyjątku masz info, że w zbyt krótkim przedziale czasu wysyłasz zbyt dużo wiadomości, które mają wygląd jak szablonowy spam. Powiedz jaką masz procedurę wysyłania emaill - zakładam, że generujesz sobie PDFa, dołączasz go do nowej wiadomości email, wklejasz swoją treść do wiadomości, ustawiasz temat, klikasz wyślij i bierzesz się za kolejną fakturę. Czy tak?

    się obśmiałem. Czytałeś regulamin usługi, za którą płacisz
    ?

    yyyyy... to znaczy, że jak Oni usuną ten napis, że strony głównej lub dodadzą ten Twój "baner" to.... tobie magicznie zacznie wszystko działać? :) Czy źle rozumiem Twoją wypowiedź?

    Co miesiąc wysyłam faktury, co miesiąc moi klienci wysyłają setki faktur i... wiem tylko o jednym przypadku, że wiadomości są wrzucane do spamu. Ale znamy powód, bo klientka ma bardzo agresywne filtrowanie...

    A tak na boku: masz włączone SSL dla poczty?
     
  3. adam56376

    adam56376 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Tak, moja firma działa od 2000 roku, każdego roku posyła tylko i wyłącznie spam a jak nie posyła to zbieram butelki albo złom. Wszystko po to by kupić alkohol i się naje...... Po to kupiłem hosting dedykowany za 430,50 zł miesięcznie by rozsyłać tylko i wyłącznie spam. Nie mam nic innego do roboty. Takie mam hobby - spam i picie taniego alkoholu.
    Trzeba na hostingu dedykowanym założyć 100 różnych filtrów wykrywających czy potencjalny petent który to kupił nie rozsyła spamu, bo to jakieś podejrzane firmy kupują ten hosting dedykowany, z marginesu społecznego.

    Jakby mieli na stronie głównej napis SERWERY NIE NADAJĄ SIĘ DLA FIRM WYSTAWIAJĄCYCH FAKTURY I POSYŁAJĄCYCH JE ZA POMOCĄ EMAILA to bym znalazł inną ofertę a nie przenosił się tutaj.
    Niestety w ofercie Hosting dedykowany Advanced były tylko i wyłącznie same superlatywy.

    Mam to włączone co jest standardowo włączone na usłudze hosting dedykowany Advanced za 430,50 zł miesiecznie.

    Co mnie to obchodzi że komuś faktura wpadła do spamu ??? Przecież tu chodzi o to że ja jej nie mogę WYSŁAĆ a nie że mi gdzieś wpadła faktura od kogoś innego.
     
  4. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    butelek nie oddaje się na złom :)

    to pomyliłeś chyba fora

    a to nie jest karalne?

    socjal w PL coraz mocniejszy więc....

    chyba nie bardzo wiesz jak to działa :)
    Jesteś pewien, że to Home.pl odbija Twoje wiadomości?

    właśnie tak działa reklama :D
    Myślałem, że jako przedsiębiorca (i to dojrzały) wiesz o tym :)

    ta odpowiedź mnie utwierdza jedynie w tym, że nie wiesz jak to działa :)
    Tutaj masz przykład jak ustawić SSL dla ThunderBirda
    https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/konfiguracja-programu-pocztowego-mozilla-thunderbird#instrukcja

    a co mnie obchodzi, że Tobie nie działa? U mnie działa :D

    Zachowujesz się trochę "buraczano" jak na kogoś kto potrzebuje pomocy. Jeśli chcesz by ktoś CI pomógł to, rób to z należytym szacunkiem dla tej drugiej osoby.

    Prosisz o pomoc a nie odpowiadasz na pytania - to jak mam Ci pomóc? Podkreślanie tego, że płacisz ponda 400PLN miesięcznie nie pomoże w rozwiązaniu problemu.

    Jaką masz procedurę wysyłania dokumentów, że co miesiąc masz z tym problem?
    Jaki masz program pocztowy?
    Czy potrafisz ustawić SSL dla poczty?
    Czy inne wiadomości z tego konta, z tego programu pocztowego są wysyłane bez problemu?
    Możesz wrzucić zrzut ekranu z konfiguracją programu?
    W jakiej formie (PDF, ZIP...) są załączniki, które załączasz?
    Jaki program generuje te faktury?

    Szukałeś na forum rozwiązania?
    Czytałeś to https://forum.home.pl/threads/business-cloud-server-limity-mail.1844/

    a nawet Google:
    https://www.google.com/search?q=You...kly,+please+review+their+content+or+slow+down

    Obie sugerują, że wysyłasz zbyt dużo na jednostkę czasu.
     
  5. adam56376

    adam56376 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    W zdaniu "zbieram butelki albo złom" nie chodzi o to że na złom oddaję butelki.
    Skoro wysyłanie spamu jest karalne to tym bardziej mam prawo czuć się urażony, że jestem o to bezpodstawnie posądzany.
    To tak samo jakby kogoś posądzić bezpodstawnie o gwałt, kradzież, itd.
    Tak, jestem pewien, że to home nie pozwala się posłać moim wiadomością.
    Tytułowe "4.7.1 You are sending messages recognized as SPAM too quickly, please review their content or slow down" pochodzi z obsługi wyjątku Zend_Mail_Protocol_Exception, gdzie blok try otacza posyłanie emaila.
    Po podstawieniu emaila nadawczego z nazwa.pl oczywiście wyjątek ten nie wychodzi nigdy.
    To tutaj na home.pl ktoś sobie wymyślił, że potencjalni klienci to spamiarze i co gorsze zgłaszane to było poprzez kontakt w panelu klienta równo miesiąc temu i nie ma efektu.
    Dlatego w tym miesiącu zgłaszam to na forum i czekam aż zgłosi się tu po prostu jakiś administrator oraz do osoby BOK Home z tego właśnie linku https://forum.home.pl/threads/business-cloud-server-limity-mail.1844/ który też już wcześniej znalazłem bo jest na ten sam temat.
    Także proszę o pomoc raczej administratora niż czytelnika forum. Tylko że miesiąc temu też prosiłem poprzez kontakt techniczny w panelu klienta i jest to samo co było, czyli że jestem spamiarzem, alkoholikiem i zbieram złom.
    I ciężko trochę się nie zdenerwować.
    Może na pierwszego czerwca po prostu załatwie sobie jakiś porządny email na innym serwerze ( bo ten na nazwa.pl ma niestety też inne swoje wady ) tylko najlepiej by było mieć już całość na home a nie jeszcze szukać adresu email gdzieś indziej.
     
  6. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    to znaczy, że wysyłasz to za pomocą skryptu.

    bo Home.pl ma inne limity a Nazwa.pl inne.

    mają do tego prawo.

    nie brzmi to jak zdanie w języku polskim.

    to chyba nie wiesz jak działa forum :)
    Jak chcesz do admina to albo priv na forum albo skorzystać z opcji Kontakt w Panel.home.pl.

    to Twój osąd, który nic nie wnosi do rozwiązania Twojego własnego problemu.

    zgłaszasz, że masz problem. Uwywnętrzniasz się mocno ale nie odpowiadasz na pytania.
    Sądzę, że musisz przestawić limity wysyłki w skrypcie. Zakładam, że skrypt daje takie możliwości.

    PS. emaila się nie posyła a wysyła :p
     
  7. adam56376

    adam56376 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Tak jak pisze Rafał Ziemkiewicz, w krajach postkolonialnych pogarda jest na porządku dziennym.
    Wszystko źle : zdania nie po polsku, nie wie jak dziala forum, emaila sie nie posyła.
    Trzeba go zgnoić.
     
  8. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    nie trzeba, ale jeśli prosisz o pomoc to udziel dokładniejszych informacji a nie tylko "nie działa w Home, a w Nazwa działa, Home jest beee".
     
  9. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @adam56376 dziękuję za obszerny feedback, ale po kolei: na serwerach działają zabezpieczenia antyspamowe, a jednym z nich jest limitowanie wysyłki wiadomości e-mail w czasie. Po co? Nie po to aby utrudnić Ci życie, tylko aby zabezpieczyć Twój serwer przed blokadami np. na listach RBL. Oczywiście w przypadku nieautoryzowanej wysyłki. Niestety, nie ma złotego środka i albo jesteś uznany za "spamera" albo nie masz żadnych limitów i prędzej czy później odbije się to na dodatkowych działaniach, jak zmiana IP z powodu w/w blokady na RBL.

    w dokumentacji i podczas kontaktu z BOK powinieneś otrzymać informację, że w przypadku wysyłki dużej ilości wiadomości sugerujemy wykonywać to paczkami, np. 200 maili na minutę (sprawdzę jak to wygląda obecnie). I to jest generalnie najlepsze rozwiązanie, które umożliwia nam pozostawienie zabezpieczeń, a Tobie organizowanie wysyłki zgodnie z naszymi wytycznymi. Nie widzę problemu aby wyłączyć Ci zabezpieczenie, ale będzie to wykonane na Twoją odpowiedzialność, co oznacza, że w parze z tym działaniem, należało by zrobić, np. audyt bezpieczeństwa pod kątem potencjalnych zagrożeń wynikających z ryzyka wysyłki spamu (czy to przez mail czy konta pocztowe).

    Podeślij mi proszę adres sererwera i opcjonalnie konta e-mail z którego wysyłasz te faktury, sprawdzę, skonsultuję i odpowiem Ci co zrobić (zmiana zapewne będzie wymagała autoryzacji więc niewykluczone że odeślę Cię do BOK).

    Podeślij na PW.
     
  10. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @adam56376 odpisałem na Twoją wiadomość prywatną, która do mnie wysłałeś. Proszę o feedback odnośnie wiadomości, która jest wysyłana. Sprawdzimy ją i poprawimy nasze filtry, aby wiadomości z Twoimi fakturami nie łapały się na nasze zabezpieczenia.
     
  11. lkmrd

    lkmrd Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Dzień Dobry
    od marca 2021 mam ten sam problem:
    Błąd: [Mail][3]Nie można wysłać wiadomości za pomocą serwera SMTP. Kod błędu transportu to: 0x800ccc68. Odpowiedź serwera to: 450 4.7.1 You are sending messages recognized as SPAM too quickly, please review their content or slow down

    ,niestety jestem ignorowany zgłaszając problem w panelu ( zgłoszenie [#YEAA-42945-538])

    Czy jest ktoś w stanie w Home mi pomóc czy po 15 latach zostanę zmuszony do rezygnacji z usług ?
    Dla wyjaśnienia - to nie jest spam, wysyłka jest w pełni kontrolowana co do ilości, treści i adresatów wiadomości w naszej innej domenie

    Może administratorzy Home stąd dotrą do mojego zgłoszenia bo utyka to na pierwszej linii..

    R
     
  12. Adam

    Adam Social Media home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    271
    Docenione treści:
    73
    @lkmrd

    Cześć. Na zgłoszenie o podanym numerze nasz BOK odpowiedział 15 marca i od tamtego czasu nie otrzymaliśmy w jego ramach dodatkowych wiadomości. Zgodnie z ostatnią sugestią naszych konsultantów masowa wysyłka wiadomości w ramach wewnętrznej komunikacji do pracowników powinna odbywać się z użyciem listy mailingowej (https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/czym-jest-i-do-czego-sluzy-lista-mailingowa), alternatywnie - jeśli wysyłka ma charakter niestandardowy - poprzez podzielenie bazy odbiorców na kilka części. Wskazana przez Ciebie w zgłoszeniu liczba odbiorców kwalifikuje się do tzw. mailingu, co jest działaniem niezgodnym z regulaminem usług hostingowych.

    Innym rozwiązaniem jest przejście na usługę dedykowaną (np. hosting dedykowany), gdzie ograniczenia związane z jednorazową wysyłką maili nie występują ponieważ usługa korzysta z indywidualnych zasobów (konkretnie - serwera), co nie wpływa na działanie usług innych klientów.
     

Poleć forum znajomym