Od jakiegoś czasu, chyba od ostatniej aktualizacji zaczął pojawiać się dość irytujący błąd, a mianowicie jak wejdę w Sprzedaż/Przesyłki i zaznacze kilka pozycji, a potem drukuj zaznaczone -> etykieta paczki wykonaj to pokazuje się pdf z tym ale nie da się go pobrać bo wywala Niepowodzenie - Błąd Sieci! Ja wejdę poprzez menu z prawej (ta ikonka trybu) i wybiorę wudrukuj etykiete paczki i potem pobierz, to pobiera bez problemu. O co chodzi ? Dość irytujące jest pobieranie tego pozycja po pozycji. Skąd ten błąd?
ten problem nie koniecznie musi dotyczyć łacza jeśli z 2 różnych miejsc działa inaczej. Włącz konsolę przeglądarki CTRL+SHIFT+J wyczyść ją ikonką kosza i wykonaj niedziałającą operację ponownie, możliwe, że uzyskasz dodatkowe informacje identyfikujące problem.
Więc tak, zmiana łącza nic nie dala, reszty jeszcze nie przetestowałem ale postaram się jak najszybciej to zrobić i odezwę się w tym temacie wkrótce.
Więc tak, problem jak prosił TheL ale nic nie wyrzuca na konsoli, żadnych komunikatów. Tak problem dalej występuje.
dwie, trzy, cztery. Jak pobieram jedna ale za pomoca tej opcji z pod tej ikonki trybu, to jest ok. Z tej co pokazałem juz generuje bład także dla jednej.
@gielo2 prześlij do naszego biura obsługi z poziomu panel.home.pl wiadomość z podaniem przykładów na których może zaobserwować niedogodność.
@gielo2 udało się rozwiązać niedogodność ? Sprawdzałem wątek na swoim sklepie testowym i nie mogę tego zreplikować.