1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Podpięcie domeny zarejestrowanej w starym systemie home.pl

Dyskusja w 'Domeny' rozpoczęta przez użytkownika X9DESIGN, 31 Maj 2018.

  1. X9DESIGN

    X9DESIGN Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    4
    Witam

    #1

    Posiadam domenę wykupioną w starym systemie home.pl. Chcę ją teraz przypisać do hostingu w nowym. Kiedy wszystko działało na starym systemie wystarczyło się zalogować do panelu zarządzania wykupioną domeną i na podstronie konfiguracji skorzystać z opcji Przypisz domenę do usługi w home.pl, i w odpowiednich polach wpisać login i hasło do docelowej usługi. Niestety kiedy chcę w ten sposób przypisać tę samą domenę do usługi w nowym systemie, dostaję komunikat, że podałem nieprawidłowe hasło.

    Próbowałem też przypisać domenę za pomocą parkowania, tj. w starym systemie skorzystałem z opcji Zaparkuj domenę na serwerach DNS home.pl, a w nowym najpierw dodałem domenę do konta, co się udało, lecz kiedy potem na podstronie Przypisz domenę w sekcji zarządzania serwerem wpisuję odpowiednie dane, by domenę wskazać na konkretny podkatalog po wysłaniu formularza dostaję komunikat Wystąpił błąd podczas przypisywania domeny do serwera. Sprawdź parametry i spróbuj ponownie.

    #2

    Posiadam domenę zarejestrowaną po za home.pl, która jest wydelegowana na serwery DNS home.pl. Była podpięta do usługi hostingowej w starym systemie. Teraz chciałem ją podpiąć do usługi hostingowej w nowym systemie. W tym celu usunąłem ją w panelu starego systemu, a dopiero potem dodałem ją w panelu nowego. Niestety po dodaniu jej do konta, gdy staram się ją przypisać do serwera z nowego systemu, otrzymuję komunikat Wystąpił błąd podczas przypisywania domeny do serwera. Brak delegacji na serwery DNS dostawcy, co jest dziwne, bo baza WHOIS jasno wskazuje, że domena jest wydelegowana na DNS home.pl. Mało tego, dokładnie identyczną drogą przepiąłem inną domenę z tego samego hostingu starego systemu, do tego samego hostingu w nowym systemie. Nie było problemu, a domena działa. jedyna róznica między nimi to taka, że domena, którą udało się przepiąć do hostingu w nowym systemie to domena .net, a domena, z którą jest problem, to domena .pl.

    Proszę o pomoc.
     
    Ostatnia modyfikacja: 31 Maj 2018
    niksch lubi to.
  2. niksch

    niksch Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @X9DESIGN podeślij mi na priv nazwy domen i konta w nowym home.pl
    Generalnie odpowiadając na 1 pytanie: wiemy o tym, temat przejściowy. Działa to z nowego na stary, ale nie ze starego na nowy. Z tego co kojarzę, temat jest priorytetowy ale z drugiej strony większy priorytet ma migracja kont, tak aby wszystko znalazło się w nowym panelu.

    Co do 2 patrz wyżej - podaj dane na PW i podeślę do sprawdzenia, może o czymś nie wiem, a może to jakiś konflikt w naszym systemie związany z przypisaniem obiektu do starego panelu. DNS są te same, aktualnie na nowym i starym utrzymujemy już tylko dns.home.pl, dns2 i dns 3
     
  4. mcl

    mcl Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    No ja już dwa tygodnie czekam. W międzyczasie dostałem informację, że migracja jest niemożliwa bo mam domenę podłączoną do kreatora stron (?!). Domenę odłączyłem i znowu od tygodnia nic się nie dzieje. Pewnie sprawa trafiła ponownie na koniec kolejki. Nikt nie chce mi udzielić informacji jak długo jeszcze ta migracja może trwać. Brak słów po prostu na to co się tu wyrabia...
     
  5. X9DESIGN

    X9DESIGN Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    4
    Też jestem dalece zdziwiony taką sytuacją. Obecnie dwie strony moich klientów są offline. Na szczęście jeszcze żaden z nich nie pisał do mnie z tego powodu. Najpewniej jadę w tej kwestii na oparach i lada moment będę musiał się tłumaczyć. Szkoda.
     
  6. X9DESIGN

    X9DESIGN Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    4
    @Grzesiek Kiedy macie zamiar skonczyc z tym problemem? Napisal do mnie klient, ze mu strona nie dziala. Co mam mu napisac? Trzy tygodnie minely i zero jakiejkolwiek wartosciowej informacji na ten temat.
     
  7. niksch

    niksch Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Już blisko trzeci tydzień moja strona nie działa. Domena przedłużona w starym Home, hosting na nowym. Jakaś paranoja...
     
  8. X9DESIGN

    X9DESIGN Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    4
    U mnie jest to samo. Widać chyba wszyscy udają przed nami, że nas nie ma. Musi być niezły burdel. :)
     
  9. niksch

    niksch Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    @Grzesiek Prosimy o wyjaśnienie tej sytuacji.
     
  10. niksch

    niksch Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    @X9DESIGN dzisiaj szczesliwy dzien, u mnie sprawa po krotkim telefonacie zalatwiona :)
     
  11. X9DESIGN

    X9DESIGN Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    4
    Proszę napisz, o co Cię pytali. Jak wyglądał cały proces załatwiania tej sprawy?
     
  12. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Niestety, ale w chwili obecnej, jeśli domena znajduje się w starym systemie, to musi zostać obligatoryjnie zmigrowana do nowego żeby móc ją przypisać do hostingu w nowym panelu.

    Najlepiej jak skontaktujecie się z biurem obsługi klienta i powiecie jaką domenę do jakiego hostingu chcecie przypisać. Wówczas konsultant sprawdzi czy migracja jest możliwa i ją zleci do techników. Jeśli będzie coś co uniemożliwi migrację, to dostaniecie informację co należy zrobić, aby mogła ona zakończyć się sukcesem.

    Przepraszam za długi okres oczekiwania na odpowiedź.
     
  13. X9DESIGN

    X9DESIGN Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    4
    Oto co napisał do mnie @Grzesiek 8 czerwca po tym jak w prywatnej wiadomości podałem mu szczegóły dotyczące tego o jakie domeny chodzi i do którego hostingu mają zostać przypisane, a nawet wymieniłem podkatalogi, na które powinny zostać wskazane.

    "Wystawiłem zgłoszenie na sprawdzenie tematu: QA-56689 dam znać jak uzyskam jakieś info zwrotne."

    No to od momentu kiedy napisałem tego posta mija niemal miesiąc, od momentu kiedy podałem wszystkie dane w wiadomości prywatnej trzy tygodnie. Panowie macie przy swoich profilach napisane 'BOK home.pl' i obojętnie co by nie pisać, to po takim czasie chyba powinno być już dawno załatwione?

    Nie wiem czy chcę dzwonić i narażać się na koszty z tego wynikające, kiedy problem przecież występuje po stronie nie dość precyzyjnej migracji Waszego systemu, a nie po mojej. Drugą rzeczą jest fakt, że nie mam najlepszych wspomnień jeśli chodzi o załatwianie czegokolwiek kanałem telefonicznym. Więcej człowiek traci nerwów niż ma z tego pożytek.

    Przepraszam, ale ja naprawdę wystarczająco długo cierpliwie czekam i jakoś szczególnie się nie narzucam, a widzę, że sprawa nie chce zostać wyjaśniona do końca. Jeśli to ja ostatecznie mam jeszcze ponosić koszty związane z połączeniem telefonicznym, gdzie na połączenie z konsultantem czeka się 15 minut, a drugie tyle albo więcej na odpowiedź, to stanowczo odmawiam. Trzy tygodnie od podania szczegółowych danych - przypominam.
     
  14. X9DESIGN

    X9DESIGN Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    4
    @Mariusz @Grzesiek
    Bardzo Was proszę o przedłożenie mi jakiejś informacji na temat tego co się dzieje. Dostaliście wszystkie niezbędne dane, a zupełnie nie wiem dlaczego nie chcecie sprawy popchnąć dalej.
     
  15. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @X9DESIGN proszę o informacje czy skontaktowałeś się z Biurem Obsługi Klienta (tak jak zasugerowałem w swojej ostatniej odpowiedzi) w celu przedstawienia jaką domenę do jakiego hostingu chcesz przypisać? Na tej podstawie
    konsultant sprawdzi czy migracja jest możliwa i ją zleci do techników. Jeśli będzie coś co uniemożliwi migrację, to dostaniecie informację co należy zrobić, aby mogła ona zakończyć się sukcesem.

    My tutaj na forum z uwagi na brak możliwości autoryzacji klienta nie możemy wykonać wszystkich operacji. Proszę o kontakt z BOK i przedstawienie swojej sprawy (można powołać się na numery zgłoszeń: ONEMIGR-754).

    Odnośnie Twoich domen mogę tylko napisać, że jeśli chodzi o domenę sXXXa.eu, to żeby ją powiązać z hostingiem, domena MUSI być zmigrowana na nową platformę home.pl. Jeśli domena jest zarejestrowana na inne dane niż dysponent hostingu, to nie można zmigrować takiej domeny do konta hostingu. Podczas migracji domeny ważne jest również, aby domena była opłacona. Jeśli domena będzie w innym statusie (np. wygasa za kilkanaście dni), to migracja nie będzie możliwa. Wymagane będzie opłacenie domeny.

    Jeśli chodzi o domenę czyszczXXXi24.pl to coś nie tak było z jej delegacją. Co prawda whois wskazywał na DNSy home.pl, ale nie potwierdzało tego sprawdzenie w DNSie.

    Proszę o kontakt z Biurem Obsługi Klienta i powołanie się na numer zgłoszenia: ONEMIGR-754. To będzie najszybsza metoda, aby zamknąć Twój temat odnośnie podpięcia domeny (ze starej platformy) do serwera znajdującego się na nowej platformie home.pl.
     
  16. Anna/SillyDesign.pl

    Anna/SillyDesign.pl Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    witam- ja rowniez nie moge przypisac domeny do sklepu clickshop. Jestem na starym panelu, chce ja przypisac wchodzac w konfiguracje sklepu, i pojawia się informacja Nie mozna przypisac tej domeny.
    Sklep mi nie działa od wczoraj! Domena jest na serwerach home, Nikt mi nie potrafi pomoc
     
  17. Pabblo

    Pabblo Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Witam,

    Chciałbym podpiąć domenę która jest w starym panelu razem z dotychczasowym hostingiem wordpress do hostingu biznes lub start które będą pewnie w nowym panelu, czy sposób z modyfikacją rekordu A w konfiguracji domeny jest nadal aktualny ?
    czy rekord AAAA z IPv6 też należy zmodyfikować ?

    pozdrawiam
     
  18. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Pabblo witaj na naszym forum! W przypadku, jeśli docelowy Hosting Biznes lub Start posiada unikalny adres IP, to w takiej sytuacji możesz domenę skierować rekordem A na adres IP tego serwera. Takie rozwiązanie spowoduje, że po wpisaniu adresu domeny w przeglądarce, zostanie wyświetlona zawartość tego serwera.

    Jeśli nie posiadasz unikalnego adresu IP na docelowym Hostingu Biznes lub Start, sugeruję skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta i wskazać, że chciałbyś przenieść Twoją domenę na nową platformę home.pl. Po jej przeniesieniu do Nowego Panelu klienta, będziesz mógł ją przypisać do swojego serwera.
     
  19. Pabblo

    Pabblo Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Czy jest możliwość przekierowania poczty z posiadanej domeny .pl na domene mojadomena.home.pl ?

    pozdrawiam
     
  20. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Jeśli chcesz przekierować całą pocztę w domenie (np. twojadomena.pl) możesz to zrobić na dwa sposoby:
    1. Jeśli domena jest przypisana do serwera w home.pl, to możesz ustawić przekierowanie poczty, wybierając opcję przekierowania: "Serwer MX". W tym celu należy zalogować się do Panelu klienta home.pl, przejść do serwera, do którego domena jest przypisana i następnie przejść do przypisanych domen do tego serwera. Po przejściu do ustawień domeny, będziesz mógł ustawić przekierowanie poczty w domenie. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/przekierowanie-poczty-typy-przekierowan-w-ustawieniach-domeny

    2. Jeśli domena nie jest przypisana do serwera w home.pl, to możesz utworzyć rekord MX, który spowoduje przekierowanie całego ruchu pocztowego w Twojej domenie, na podany adres host. Więcej informacji o tworzeniu nowego rekordu znajdziesz tutaj: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/dodac-usunac-lub-zmienic-rekord-dla-subdomeny
     

Poleć forum znajomym