1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Program lojalnościowy i powiadamianie administratora

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika thinros, 30 Marzec 2018.

  1. thinros

    thinros Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Witam serdecznie,

    Dzisiaj przeprowadziłem testy programu lojalnościowego w sklepie i z przykrością muszę stwierdzić, że nie jestem w stanie wprowadzić takiej opcji dla swoich klientów.

    Proszę o pomoc lub wyjaśnienie w jaki sposób mogę wdrożyć w ramach istniejących rozwiązań program lojalnościowy oraz wymianę punktów w sklepie. Poniżej lista uwag, które obecnie blokują mi takie posunięcie:

    • O ile sam mechanizm przyznawania punktów i później odbierania ich przez klienta działa dobrze, to problem pojawia się w tym, że po zgłoszeniu chęci wymiany przez klienta punktów na produkt, nie dostaję - jako administrator - żadnego powiadomienia o tym, że klient dokonał takiego zgłoszenia.
    • Co więcej, nawet po sprawdzeniu w odpowiedniej zakładce w panelu kontrolnym, jedyna informacja jaką otrzymuję, to ta, że klient zgłosił chęć wymiany. Brakuje danych do wysyłki zgłoszonego do wymiany produktu.
    • Kolejnym problemem z programem lojalnościowym jest to, że magazyn nie aktualizuje stanu produktów zgłoszonych do wymiany! Co więcej, nawet po zatwierdzeniu takiej wymiany, nie następuje zmiana stanu magazynowego produktu.
    • Czy są gdzieś dodatkowe elementy konfiguracji powiadomień związanych z programem lojalnościowym? Sklep nie wysyła maila ani do administratora, ani do klienta o zgłoszeniu produktu do wymiany.

    Proszę o informację czy w ramach istniejących lub planowanych w najbliższej przyszłości aktualizacjach sklepu istnieje możliwość rozwiązania powyższych problemów? Lub jeśli już istnieje o wskazanie w postaci instrukcji jak to zrobić.
     
  2. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    124
    Docenione treści:
    13
    @thinros wszystko to, co wypunktowałeś to masz rację - w tym momencie mechanizm działa tak, że gdy klient zgłosi chęć wymiany punktów na produkty, to automatycznie nic się nie dzieje:
    - trzeba manualnie znaleźć tego klienta i informację, na co wymienia,
    - ręczne utworzenie zamówienia dla tego klienta z produktem, który wymienił (co jednocześnie zmienia jego stan magazynowy),
    - procesować jak normalne zamówienie.

    Wiemy, że ten mechanizm jest niedoskonały i choć jest fajną funkcją, to ciężko się nią zarządza w sklepie, natomiast zgłosiliśmy odpowiednie poprawki do Działu Rozwoju Aplikacji i... czekamy. Innego rozwiązania, czy opcji konfiguracyjnych w sklepie na chwilę obecną nie ma. Mamy ogromne nadzieję, że funkcjonowanie programu lojalnościowego będzie udoskonalone w tym roku, ale konkretnej daty nie mogę podać.
     
  3. Mariusz_Q

    Mariusz_Q Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    1
    Wiadomo już coś? :)
     
  4. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    124
    Docenione treści:
    13
    @Mariusz_Q z tego co się orientuję, to temat jest jeszcze na stole w Dziale Rozwoju Aplikacji. Podpytam się jeszcze, jak to wygląda i dam Tobie znać :)
     
  5. Mariusz_Q

    Mariusz_Q Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    1
    Jest już coś wiadomo?
     
  6. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @Mariusz_Q niestety nie posiadamy żadnych pewnych informacji. Proszę jeszcze o cierpliwość.
     

Poleć forum znajomym