Witam serdecznie, Dzisiaj przeprowadziłem testy programu lojalnościowego w sklepie i z przykrością muszę stwierdzić, że nie jestem w stanie wprowadzić takiej opcji dla swoich klientów. Proszę o pomoc lub wyjaśnienie w jaki sposób mogę wdrożyć w ramach istniejących rozwiązań program lojalnościowy oraz wymianę punktów w sklepie. Poniżej lista uwag, które obecnie blokują mi takie posunięcie: O ile sam mechanizm przyznawania punktów i później odbierania ich przez klienta działa dobrze, to problem pojawia się w tym, że po zgłoszeniu chęci wymiany przez klienta punktów na produkt, nie dostaję - jako administrator - żadnego powiadomienia o tym, że klient dokonał takiego zgłoszenia. Co więcej, nawet po sprawdzeniu w odpowiedniej zakładce w panelu kontrolnym, jedyna informacja jaką otrzymuję, to ta, że klient zgłosił chęć wymiany. Brakuje danych do wysyłki zgłoszonego do wymiany produktu. Kolejnym problemem z programem lojalnościowym jest to, że magazyn nie aktualizuje stanu produktów zgłoszonych do wymiany! Co więcej, nawet po zatwierdzeniu takiej wymiany, nie następuje zmiana stanu magazynowego produktu. Czy są gdzieś dodatkowe elementy konfiguracji powiadomień związanych z programem lojalnościowym? Sklep nie wysyła maila ani do administratora, ani do klienta o zgłoszeniu produktu do wymiany. Proszę o informację czy w ramach istniejących lub planowanych w najbliższej przyszłości aktualizacjach sklepu istnieje możliwość rozwiązania powyższych problemów? Lub jeśli już istnieje o wskazanie w postaci instrukcji jak to zrobić.
@thinros wszystko to, co wypunktowałeś to masz rację - w tym momencie mechanizm działa tak, że gdy klient zgłosi chęć wymiany punktów na produkty, to automatycznie nic się nie dzieje: - trzeba manualnie znaleźć tego klienta i informację, na co wymienia, - ręczne utworzenie zamówienia dla tego klienta z produktem, który wymienił (co jednocześnie zmienia jego stan magazynowy), - procesować jak normalne zamówienie. Wiemy, że ten mechanizm jest niedoskonały i choć jest fajną funkcją, to ciężko się nią zarządza w sklepie, natomiast zgłosiliśmy odpowiednie poprawki do Działu Rozwoju Aplikacji i... czekamy. Innego rozwiązania, czy opcji konfiguracyjnych w sklepie na chwilę obecną nie ma. Mamy ogromne nadzieję, że funkcjonowanie programu lojalnościowego będzie udoskonalone w tym roku, ale konkretnej daty nie mogę podać.
@Mariusz_Q z tego co się orientuję, to temat jest jeszcze na stole w Dziale Rozwoju Aplikacji. Podpytam się jeszcze, jak to wygląda i dam Tobie znać