Jak w temacie. Coraz więcej osób informuje mnie, że mój e-mail odebrał jako spam. Często jest tak, że jak ktoś długo nie odpisuje, to dzwonię do niego i okazuje się, że nie dostał mojej wiadomości. Czasami sami czekając na odpowiedź ode mnie przeszukują skrzynkę SPAM i tam znajdują moje wiadomości. Dlaczego tak się dzieje?
Pierwsze pytanie: czy wysyłasz pocztę korzystając z programu pocztowego czy webmail (serwis poczta.home.pl)? Dwa: podczas kontaktu z BOK, możesz poprosić konsultanta o sprawdzenie, czy przypadkiem w logach serwera nie widać śladów o tym, że z Twojego konta jest np. wysyłany spam. Taka sytuacja się zdarza, chociaż gdyby tak było, z pewnością dostałabyś od nas stosowną informację i instrukcje jakie kroki należało by podjąć. Trzecie pytanie: czy poczta wysyłana jest w inny sposób, np. wiadomości e-mail ze sklepu?
Mam pocztę z waszej aplikacji. poczta.home.pl. Wiadomości wysyłane są z poczty, nie ze sklepu i nie mają nic wspólnego ze sklepem. Mam w ostatnim dwa przypadki. Dostaję e-mail, odpisuję (dochodzi normalnie). Korespondencja trwa kilka dni jako kontynuacja i nagle dostaję wiadomość, że moja odpowiedź nie dotarła. Sprawdzają SPAM i tam ją znajdują.
@domowykosmetyk podeślij mi na PW adres e-mail z którego wysyłasz pocztę, adres e-mail adresata i jakąś przykładową datę ostatniej wysyłki.
Tak. Nikt więcej nie zgłosił że nie docierają do niego moje e-mail lub, że trafiają do spam. Dziękuję.
Dzień dobry, Czy mogę w tym samym wątku? Część moich maili trafia do spamu (nie spamuję). Po sprawdzeniu moje IP jest "Added to SORBS SPAM". I tylko tu. Coś mogę robić? Pozdrawiam, Krzysiek