1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE moje wiadomości trafiają do SPAM odbiorcy

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika domowykosmetyk, 22 Listopad 2017.

  1. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    Jak w temacie.
    Coraz więcej osób informuje mnie, że mój e-mail odebrał jako spam. Często jest tak, że jak ktoś długo nie odpisuje, to dzwonię do niego i okazuje się, że nie dostał mojej wiadomości.
    Czasami sami czekając na odpowiedź ode mnie przeszukują skrzynkę SPAM i tam znajdują moje wiadomości.
    Dlaczego tak się dzieje?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Pierwsze pytanie: czy wysyłasz pocztę korzystając z programu pocztowego czy webmail (serwis poczta.home.pl)?
    Dwa: podczas kontaktu z BOK, możesz poprosić konsultanta o sprawdzenie, czy przypadkiem w logach serwera nie widać śladów o tym, że z Twojego konta jest np. wysyłany spam. Taka sytuacja się zdarza, chociaż gdyby tak było, z pewnością dostałabyś od nas stosowną informację i instrukcje jakie kroki należało by podjąć.
    Trzecie pytanie: czy poczta wysyłana jest w inny sposób, np. wiadomości e-mail ze sklepu?
     
  3. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    Mam pocztę z waszej aplikacji.
    poczta.home.pl.
    Wiadomości wysyłane są z poczty, nie ze sklepu i nie mają nic wspólnego ze sklepem.
    Mam w ostatnim dwa przypadki. Dostaję e-mail, odpisuję (dochodzi normalnie). Korespondencja trwa kilka dni jako kontynuacja i nagle dostaję wiadomość, że moja odpowiedź nie dotarła. Sprawdzają SPAM i tam ją znajdują.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @domowykosmetyk podeślij mi na PW adres e-mail z którego wysyłasz pocztę, adres e-mail adresata i jakąś przykładową datę ostatniej wysyłki.
     
  5. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    ok, zaraz to zrobię. a na jaki adres?
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @domowykosmetyk czy udało się tymczasowo rozwiązać wszystkie problemy z pocztą?
     
  7. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    Tak. Nikt więcej nie zgłosił że nie docierają do niego moje e-mail lub, że trafiają do spam. Dziękuję.
     
  8. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Więc na ten moment zamykamy wątek. W razie pytań, zapraszam do kontaktu.
     
  9. Krzysiek Adamski

    Krzysiek Adamski Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Dzień dobry,
    Czy mogę w tym samym wątku?
    Część moich maili trafia do spamu (nie spamuję).
    Po sprawdzeniu moje IP jest "Added to SORBS SPAM". I tylko tu.
    Coś mogę robić?
    Pozdrawiam,
    Krzysiek
     
  10. Monika

    Monika Stały bywalec

    Wiadomości:
    36
    Docenione treści:
    2
    Jakie jest rozwiazanie ? również mamy problem ze spamem
     
  11. Krzysiek Adamski

    Krzysiek Adamski Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Niestety nikt nie podjął kontynuacji wątku.
     
  12. Krzysiek Adamski

    Krzysiek Adamski Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Czy można coś zadziałać z SORBS SPAM?
     
  13. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Sorbs i Spam Rats nie jest do pononania przez nas skoro całe klasy adresowe są na tych listach :)
     

Poleć forum znajomym