1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Instalacja certyfikatu SSL

Dyskusja w 'Obsługa i konfiguracja usług w Panelu Klienta' rozpoczęta przez użytkownika marcinek, 14 Czerwiec 2018.

  1. marcinek

    marcinek Bywalec

    Wiadomości:
    18
    Docenione treści:
    0
    Wczoraj zakupiliśmy certyfikat SSL i niestety trafił on do nowego panelu. Hosting mamy jeszcze w starym panelu. Jak zatem zainstalować certyfikat na serwerze? W nowym panelu mamy tylko opcje: "wyślij potwierdzenie" (nieaktywne), "CSR", "klucz prywatny", "certyfikat pośredni" i "certyfikat".
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Jeśli konto na nowym panelu jest zarejestrowane na te same dane co na poprzednim, niebawem powinniście otrzymać informacje o migracji usług do nowego panelu. Oznacza to także, że instalację wykonacie już w nowym Panelu Klienta. Nie przewidujemy migracji usług z nowego do starego panelu, gdyż aktualnie domyślną platformą jest nowy panel. Jeśli nie otrzymałeś powiadomienia lub usługi są zarejestrowane na różne dane, skontaktuj się proszę z Biurem Obsługi Klienta. Po autoryzacji do konta otrzymasz wszystkie niezbędne informacje. Przygotuj nazwy/ID obu kont.
     
  3. bami

    bami Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Mam ten sam problem, BOK nawet nie odpowiada na moje pytanie.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @bami czy kontaktowałeś się w tej sprawie telefonicznie czy mailowo? Czy otrzymałeś już odpowiedź w tej sprawie?
     
  5. bragyou

    bragyou Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    0
    A ja mam nieco inny problem.
    Zakupiłem certyfikat SSL i wybrałem adres do potwierdzenia admin@domena, niestety podczas tworzenia adresu "coś" się stało. Adres od wczoraj wisi jako w "przygotowaniu", a gdy próbuję go usunąć otrzymuję błąd.

    "ERROR: update or delete on table "aps_resource" violates foreign key constraint "FK_aps_resource_link_target_resource" on table "aps_resource_link" DETAIL: Key (id)=(485128) is still referenced from table "aps_resource_link"."

    Dotyczy nowego panelu.
     
  6. sixam

    sixam Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Ja mam inne pytanie. Mam certyfikat, zainstalowałem go, mogę wejść na stronę pisząć "z ręki" https://nazwadomeny.pl ale kiedy wpisuję tylko "nazwadomeny.pl" to ładuje się bez certyfikatu. Co włączyć, żeby strona automatycznie łączyła się przez https:?
     
  7. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    W zależności od typu strony WWW musisz wymusić adres https. Za to odpowiada nie SSL, nie hosting a ustawienia strony WWW. Strona wyświetla sie pod adresem X, strona decyduje czy wymusic https://x. Opcje są dwie, zmiane wykonasz w ustawieniach strony WWW, np .w panelu wordpress lub za pomocą wtyczki, albo na serwerze FTP za pomocą, np. pliku .htaccess i przekierowania http na https
     
  8. lusta

    lusta Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Ja mam podobny problem. Domenę musiał zarejestrować w nowym panelu (i tam też podpiąć ssl), a serwer mam na starym panelu. I tu jest "mały" zonk. Jak mogę dokończyć instalację mojego certyfikatu? Any ideas?

    BTW. @home.pl: gratulacje, że migracja moich serwerów zajmuje Wam ponad rok (nic, absolutnie nic nie zrobiliście w tej kwestii - mam tylko cierpliwie czekać). No i jeszcze gratulacje, że podjęliście tak odważną decyzję uruchamiając 2 równorzędne systemy i zmuszając starych użytkowników (lojalność?) do crossowania 2 systemów.
     
  9. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Połączenie obsługi starego i nowego panelu jest stanem przejściowym. Rejestrujemy nowe usługi z nowym panelem, aby nie komplikować migracji. Migrujemy stopniowo usługi i konta, monitorując ich działanie, aby mieć pewność że jest ok. Jeśli Twoje konto nie zostało zmigrowane, to po prostu nie zostało zmigrowane. Niewykluczone że posiadasz usługi lub ustawienia, które wymagają dalszych prac po naszej stronie. Oczywiście rozumiem Twoje niezadowolenie, nie mniej jest to migracja między dwoma mechanizmami. Jeśli masz jakieś uwagi, pomysły, sugestie dot. obsługi usług, panelu, daj znać tutaj na forum lub przez formularz.

    Na stronie głównej znajdziesz sekcje dot. sugestii.
     
  10. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Btw. SSL z tego co kojarzę, temat instalacji SSL jest do załatwienia podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Uruchomimy usługi.
     

Poleć forum znajomym