1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Brak certyfikatu SSL

Dyskusja w 'Certyfikaty SSL' rozpoczęta przez użytkownika przemslot, 9 Październik 2018.

  1. przemslot

    przemslot Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    witam

    mam problem z w/w certyfikatem
    przypuszczam że problem wynika z zamieszania z panelami
    usługi serwera+domene mam na starym panelu, a domówiony certyfikat musiałem utworzyć na nowym panelu, przeszedłem cala procedure instalacji certyfikatu, otrzymalem maila z certum wraz z linkiem aktywacyjnym dla administratora domeny,w nowym panelu certyfikaty widnieją jako aktywne i przypisane do prawidlowej domeny, natomiast po wejsciu na strony www certyfikatów i ssl brak

    identyczny problem wystepuje rowniez na drugiej usludze ktora posiadam tj serwer1589293, numer pierwszej usługi jest przypisany do mojego konta na forum

    pozdrawiam
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Procedura przewiduje, że Twoje konto z domeną i hostingiem powinno zostać przeniesione już do nowego panelu abyś mógł w pełni powiązać swoje usługi ze sobą. Jeśli na etapie tworzenia konta (rejestracji SSL) system zidentyfikował Twoje dane jako poprawne i zaproponował zmianę loginu (z nazwy usługi na adres e-mail) oznacza to że procedura została zainicjowana. Jeśli jednak byly rozbieżności w danych, rejestracja na inne dane, wtedy dysponujesz dwoma kontami.

    Najszybciej będzie jeśli skontaktujesz się z BOK i po autoryzacji do konta konsultant sprawdzi status migracji (jeśli ruszyła) lub zainicjuje ją. To nie trwa długo i nie zmieni nic w usługach, poza ich widocznością w nowym panelu.
     
  3. przemslot

    przemslot Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    dokładnie tak było, system w obu przypadkach poprawnie zidentyfikował i zaproponował zmiane ,zostało założone konto na adres email, potem było jak pisałem i certyfikat wygenerowany został poprawnie jednak ciągle nie dziala na serwisach www, ok w takim razie kontaktuję sie z BOK
     
  4. przemslot

    przemslot Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    "Dzień dobry,

    w chwili obecnej konto nie spełnia warunków migracji dlatego nie ma możliwości przeniesienia usługi do nowego Panelu Home.pl"

    Stanowisko BOK

    A jakich to warunków nie spełnia?
     

Poleć forum znajomym