witam mam problem z w/w certyfikatem przypuszczam że problem wynika z zamieszania z panelami usługi serwera+domene mam na starym panelu, a domówiony certyfikat musiałem utworzyć na nowym panelu, przeszedłem cala procedure instalacji certyfikatu, otrzymalem maila z certum wraz z linkiem aktywacyjnym dla administratora domeny,w nowym panelu certyfikaty widnieją jako aktywne i przypisane do prawidlowej domeny, natomiast po wejsciu na strony www certyfikatów i ssl brak identyczny problem wystepuje rowniez na drugiej usludze ktora posiadam tj serwer1589293, numer pierwszej usługi jest przypisany do mojego konta na forum pozdrawiam
Procedura przewiduje, że Twoje konto z domeną i hostingiem powinno zostać przeniesione już do nowego panelu abyś mógł w pełni powiązać swoje usługi ze sobą. Jeśli na etapie tworzenia konta (rejestracji SSL) system zidentyfikował Twoje dane jako poprawne i zaproponował zmianę loginu (z nazwy usługi na adres e-mail) oznacza to że procedura została zainicjowana. Jeśli jednak byly rozbieżności w danych, rejestracja na inne dane, wtedy dysponujesz dwoma kontami. Najszybciej będzie jeśli skontaktujesz się z BOK i po autoryzacji do konta konsultant sprawdzi status migracji (jeśli ruszyła) lub zainicjuje ją. To nie trwa długo i nie zmieni nic w usługach, poza ich widocznością w nowym panelu.
dokładnie tak było, system w obu przypadkach poprawnie zidentyfikował i zaproponował zmiane ,zostało założone konto na adres email, potem było jak pisałem i certyfikat wygenerowany został poprawnie jednak ciągle nie dziala na serwisach www, ok w takim razie kontaktuję sie z BOK
"Dzień dobry, w chwili obecnej konto nie spełnia warunków migracji dlatego nie ma możliwości przeniesienia usługi do nowego Panelu Home.pl" Stanowisko BOK A jakich to warunków nie spełnia?