1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Problem w działaniu sklepu internetowego

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika liro, 4 Październik 2018.

  1. liro

    liro Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Witam, nie działa mi sklep w zasadniczym punkcie, w zagranicznych wersjach pokazuje ceny w zł (nie zawsze) a tak się składa że mam głównie sprzedaż na eksport i psuje mi to skutecznie obroty. Od home.pl dowiaduję się że "skórka zrobiła się nieaktualna więc przerób pan sobie sklep na inną skórkę" i nic z tym nie robią. Natomiast tak długo jak opłaciłem tą usługę, ich PSIM obowiązkiem jest utrzymywać to tak jak jest żeby nadal działało. Przynajmniej tak jest w cywilizowanych krajach ale może Szczecin to jakaś enklawa? Sam już nie wiem, wybieram się do radcy prawnego aby podjąć kroki o odszkodowanie.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Odnosząc się do Twojego zgłoszenia, bez znajomości historii problemu i korespondencji, mogę jedynie zwrócić uwagę, że o każdej aktualizacji sklepu jego administrator jest informowany m.in. za sprawą panelu samego sklepu. Dodatkowo w publikowanych komunikatach, uzupełniamy treść o pliki DIFF zawierające informacje o wprowadzanych do skórek modyfikacjach. Zmiany te są niezbędne w sytuacji, w której wdrażana aktualizacja mechanizmu sklepu ma bezpośredni związek z jego wyglądem. W sytuacji w której korzystasz z gotowych szablonów sklepu, nie wprowadzasz własnych modyfikacji, skórka taka jest praktycznie aktualizowana z automatu lub działa na bazie aktualizacji które przeprowadzamy. Jeśli jednak skórka ta jest zmodyfikowana, wdrożenie aktualizacji powoduje brak kompatybilności Twoich zmian z mechanizmem sklepu. Stąd pliki DIFF które umożliwiają Ci weryfikację jakie zmiany zostały wdrożone oraz czy pokrywają się one z modyfikacjami wprowadzonymi przez Ciebie. W tym zakresie home.pl nie dokonuje aktualizacji skórki i wyglądu sklepu, było by to fizycznie niemożliwe.

    W tej sytuacji otrzymałeś prawidłowe informacje dot. aktualizacji skórki i najlepszym rozwiązaniem było by skonsultować te zmiany np. z osobą odpowiedzialną za ich wdrożenie w Twoim sklepie, aby szablon został dostosowany do aktualnie działających mechanizmów.

    Jeśli wskażesz mi dodatkowo numer zgłoszenia, skonsultuję dla Ciebie temat z zespołem eCommerce, który także jest obecny na forum. @PawelS @LukaszC czy potrzebujecie jakiś dodatkowych danych od Klienta aby sprawdzić problem?
     
  3. liro

    liro Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    To jest bardzo krótki temat i nie ma żadnej historii oprócz moich 2 bezskutecznych zgłoszeń telefonicznych. Zapłaciłem za coś co przestało działać i odmawia się naprawienia tego. Po pierwsze nie rozumiem po co oni w tym grzebią i powodują że skórka przestaje działać. Na innej skórce muszę robić sklep od podstaw a nie mam na to kompletnie czasu. Jeśli wprowadzono takie zmiany to niech dostosują do nich mój sklep. Nie rozumiem ani w ząb tej mentalności, płacę za coś a oni to wyłączają i nie poczuwają się do niczego. Sklep jest w usługach użytkownika liro.
     
  4. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @liro przekazałem zgłoszenie do dokładnej weryfikacji ECOM-2496
    Taka sytuacja ma miejsce w momencie tłumaczenia tego samego produkt na inne języki. Proszę o cierpliwość.
     
  5. liro

    liro Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Jestem zmuszony zamówić wykonanie sklepu gdzie indziej, błąd dalej jest i uniemożliwia sprzedaż zagraniczną.
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
  7. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    Temat jest nadal analizowany przez dział rozwoju aplikacji.
     
  8. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    Na ten moment wszystko działa poprawnie dla wyglądu RWD i wariantów magazynowych.
     
  9. MateuszŁ

    MateuszŁ Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    6
    Nie jest to czasem ten sam problem, który ja zgłosiłem że cuda się dzieją z walutami:
    https://forum.home.pl/threads/waluta-wariantow-produktow.3622/

    co ciekawe nie jest on związany ze "customową skórka" tylko silnikiem sklepu
    - sprawdzałem na nowo założonym sklepie z domyślnymi skórkami

    @liro sprawdź czy jak dodasz produkt do koszyka i przejdziesz do karty zamówienia (go to cart), ceny wrócą do właściwej waluty (prawdopodobnie tworzy się ciasteczko na komputerze, które naprawia błąd...
    (oczywiście to nie jest rozwiązanie problemu tylko "sprawdzian" czy na pewno chodzi o twoją skórkę czy o silnik Click Shopa)

    (ja jestem prawie pewny, że chodzi o to samo - błąd pojawia się z automatu przy jakiejkolwiek modyfikacji bazowej ceny (czy to promocja, czy to wariant itd)
     
    Ostatnia modyfikacja: 19 Październik 2018
  10. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Masz racje ceny wyświetlają się jak chcą czasem euro czasem złotówki. Mylące niesamowicie. Ciasteczka są źle interpretowane a właściwie podejrzewam że nie ma ciasteczek które powinny tworzyć odniesienie do obecnej waluty więc przeglądarka tworzy sama ustawienie w pamięci podręcznej.
    Sprawdz jeszcze czy domyślną walutę masz ustawioną euro. Jeśli nie korzystasz wcale ze złotówek to wyłącz je na sklepie.
     

Poleć forum znajomym