1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Problem w działaniu sklepu internetowego

Dyskusja w 'Sklep internetowy' rozpoczęta przez użytkownika liro, 4 Październik 2018.

  1. liro

    liro Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Witam, nie działa mi sklep w zasadniczym punkcie, w zagranicznych wersjach pokazuje ceny w zł (nie zawsze) a tak się składa że mam głównie sprzedaż na eksport i psuje mi to skutecznie obroty. Od home.pl dowiaduję się że "skórka zrobiła się nieaktualna więc przerób pan sobie sklep na inną skórkę" i nic z tym nie robią. Natomiast tak długo jak opłaciłem tą usługę, ich PSIM obowiązkiem jest utrzymywać to tak jak jest żeby nadal działało. Przynajmniej tak jest w cywilizowanych krajach ale może Szczecin to jakaś enklawa? Sam już nie wiem, wybieram się do radcy prawnego aby podjąć kroki o odszkodowanie.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 311
    Docenione treści:
    314
    Odnosząc się do Twojego zgłoszenia, bez znajomości historii problemu i korespondencji, mogę jedynie zwrócić uwagę, że o każdej aktualizacji sklepu jego administrator jest informowany m.in. za sprawą panelu samego sklepu. Dodatkowo w publikowanych komunikatach, uzupełniamy treść o pliki DIFF zawierające informacje o wprowadzanych do skórek modyfikacjach. Zmiany te są niezbędne w sytuacji, w której wdrażana aktualizacja mechanizmu sklepu ma bezpośredni związek z jego wyglądem. W sytuacji w której korzystasz z gotowych szablonów sklepu, nie wprowadzasz własnych modyfikacji, skórka taka jest praktycznie aktualizowana z automatu lub działa na bazie aktualizacji które przeprowadzamy. Jeśli jednak skórka ta jest zmodyfikowana, wdrożenie aktualizacji powoduje brak kompatybilności Twoich zmian z mechanizmem sklepu. Stąd pliki DIFF które umożliwiają Ci weryfikację jakie zmiany zostały wdrożone oraz czy pokrywają się one z modyfikacjami wprowadzonymi przez Ciebie. W tym zakresie home.pl nie dokonuje aktualizacji skórki i wyglądu sklepu, było by to fizycznie niemożliwe.

    W tej sytuacji otrzymałeś prawidłowe informacje dot. aktualizacji skórki i najlepszym rozwiązaniem było by skonsultować te zmiany np. z osobą odpowiedzialną za ich wdrożenie w Twoim sklepie, aby szablon został dostosowany do aktualnie działających mechanizmów.

    Jeśli wskażesz mi dodatkowo numer zgłoszenia, skonsultuję dla Ciebie temat z zespołem eCommerce, który także jest obecny na forum. @PawelS @LukaszC czy potrzebujecie jakiś dodatkowych danych od Klienta aby sprawdzić problem?
     
  3. liro

    liro Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    To jest bardzo krótki temat i nie ma żadnej historii oprócz moich 2 bezskutecznych zgłoszeń telefonicznych. Zapłaciłem za coś co przestało działać i odmawia się naprawienia tego. Po pierwsze nie rozumiem po co oni w tym grzebią i powodują że skórka przestaje działać. Na innej skórce muszę robić sklep od podstaw a nie mam na to kompletnie czasu. Jeśli wprowadzono takie zmiany to niech dostosują do nich mój sklep. Nie rozumiem ani w ząb tej mentalności, płacę za coś a oni to wyłączają i nie poczuwają się do niczego. Sklep jest w usługach użytkownika liro.
     
  4. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    639
    Docenione treści:
    66
    @liro przekazałem zgłoszenie do dokładnej weryfikacji ECOM-2496
    Taka sytuacja ma miejsce w momencie tłumaczenia tego samego produkt na inne języki. Proszę o cierpliwość.
     

Poleć forum znajomym