Witam, chciałbym prosić o poradę i opinie bardziej doświadczonych. Szukam rozwiązania (systemu/aplikacji) która usprawni proces sprzedaży, wymagania według mnie nie są zbyt wyszukane ale może się mylę. Oto czego potrzebuję : 1.Systemu/aplikacji która obsłuży co najmniej jeden sklep i jedno konto allegro (mile widziana możliwość dalszej rozbudowy o kolejne sklepy/konta), obsługa miałaby obejmować : a) pobieranie zamówień z w/w kont sklepów b) możliwość dodawania własnych zamówień c) pełną edycję zamówień (towar/kontrahent/ilości itd.) wraz z historią kto/kiedy d) obsługa stanów magazynowych nie jest wymagana (wynika to ze specyfikacji oferowanych produktów) 2.Integracja z : a) subiekt GT - możliwość wystawiania paragonów/fv bezpośrednio z systemu/aplikacji w cenie widniejącej w tymże systemie (ceny mogą być różne w zależności od kanału sprzedaży/progów rabatowych) oczywiście po wcześniejszym "sparowaniem" produktu ze sklepu/allegro z indeksem towarowym w subiekcie, wystawienie dokumentu sprzedaży ma wywołać skutek magazynowy. b) przewoźnikami - kurier inpost, paczkomaty + ewentualnie inne firmy kurierskie bądź też furgonetka.pl (możliwość zamówienia przesyłki, wydrukowania etykiety bezpośrednio z systemu/aplikacji oraz wysłanie numeru przesyłki do klienta w powiadomieniu email) Generalnie chciałbym aby osoba odpowiedzialna za fakturowanie miała maksymalnie uproszczoną pracę, cała robota ma być wykonywana przez klienta w momencie złożenia zamówienia, czyli uzupełnienie niezbędnych danych do fakturowania, wybór towaru, wybór przewoźnika. Po realizacji zamówienia (kompletacji) z poziomu systemu/aplikacji osoba odpowiedzialna kilkoma kliknięciami wydrukuje fv/paragon, zamówi kuriera, wydrukuje dokumenty przewozowe oraz nada odpowiedni status zamówieniu co będzie związane z powiadomieniem email wraz z numerem przesyłki. Zdaje sobie sprawę że może nie być uniwersalnego oprogramowania (choć może się mylę) tylko trzeba będzie coś szyć na miarę lub wykonać pewne modyfikacje w standardowej wersji. Bardzo proszę o opinię/komentarz osób które mają tego typu rozwiązania i mogą podzielić się zaletami/wadami, oraz wskazanie tego typu aplikacji lub firm zajmujących się takim rozwiązaniami, ale chciałbym aby było to poparte jakimś doświadczeniem. Z góry dziękuję.
Nie widzę tu nic innego jak baselinker z włączoną wtyczką subiekta. Wszystko w jednym a nawet więcej.
Dzięki za informację, muszę się zgłębić w to rozwiązanie, widzę że w razie czego jest możliwość indywidualnych modyfikacji co może być przydatne przy mojej specyfikacji sprzedaży. Gdyby ktoś miał jeszcze jakieś doświadczenia związane z baselinkerem proszę o komentarz.