W TRAKCIE Brak maili od home.pl

Discussion in 'Sugestie i zgłoszenia' started by lolek, Dec 10, 2018.

  1. lolek

    lolek Praktyk

    Messages:
    30
    Likes Received:
    2
    Witam
    Od momentu kiedy zostałem przetransferowany do nowego panelu (w czerwcu) nie otrzymuje żadnej korespondencji od home.pl drogą mailową.
    Żadnych informacji o płatnościach fakturach czy wygasających usługach.

    Boję się pisać do pomocy bo obawiam się że email nie dojdzie.
    Czy jest coś może co powinienem zmienić w ustawieniach konta?
    Miał ktoś z was podobną sytuację ?

    Zauważyłem ten problem już w czerwcu ale zapomniałem o nim aż do dziś jak zalogowałem się do konta i okazało się że moja usługa hostingowa wygasła. Nie jest to problem bo i tak miałem z niej zrezygnować ale nie chcę stracić innych usług przez przegapienie płatności
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    Adres e-mail kontaktowy sprawdzisz w sekcji Konto - Profil konta oraz po kliknięciu na nazwę konta w prawym górnym rogu panelu --> Mój profil.
    Sprawdź zawartość folderu spam. Jeśli mimo to obserwujesz problem, sugeruje zamiast przesyłać wiadomość e-mail, zgłosić to telefonicznie. Konsultant powinien od ręki zweryfikować konto po autoryzacji do niego.

    P.S. Sprawdź czy na koncie e-mail nie masz jakiejś reguły, np. wiadomości e-mail home.pl do innego folderu.
     
  3. lolek

    lolek Praktyk

    Messages:
    30
    Likes Received:
    2
    Witam!
    Sprawdziłem i tu adres jest poprawny

    Sprawdzam na bieżąco

    Nie mam takiej reguły

    Będę musiał zadzwonić chyba bo nie chcę stracić kolejnych usług
     

Share This Page