Witam, Korzystam z wtyczki do wordpressa, która wysyła wiadomości do użytkowników. Do pewnego momentu działała ona poprawnie, nagle (po kilku miesięcznej przerwie od używania) pokazuje się taki błąd "Email nie może być wysłany: Expected response code 250 but got code "550", with message "550 5.1.8 Sender address rejected". Domyślam się, że może być to błąd wtyczki jednak na innym hostingu działa mi ona poprawnie - co może być przyczyną? Konto e-mailowe jak i strona są na tym samym hostingu home.pl, działało wszystko bez problemów. Dziękuje za pomoc.
Zgłoszenie w stylu: Zepsuł mi się samochód. Wcześniej jeździł. Jak go naprawić? 1) Powiedz co to za wtyczka. 2) Jakie parametry masz w niej ustawione? 3) czy możesz ze strony/z programu pocztowego wysłać emaila podając dane, które wpisałeś w konfiguracji wtyczki? 4) jaka wersja WP, jaka wersja wtyczki? 5) czy WP jak i wtyczka jest aktualna?
1) MailPoet3 2) SMTP serwer: mojadomena.home.pl port: 465 login: e-mail Autentykacja i SSL: TAK 3) tak, działa mi normalnie 4) wtyczka 3.1.0 WP 4.8.3 5) tak
@adrenator czy udało Ci się rozwiązać zgłoszoną w tym temacie sprawę? Proszę o informacje, bo coś wszyscy umilkli. Jeśli sprawa jest aktualna, to daj proszę znać, spróbuję w poniedziałek pochylić się nad Twoim tematem.
Probowałem z SSL i bez, niestety nie działa. Niestety nie, probowałem już wszystkich możliwych konfiguracji.
Komunikat wskazuje na błędny adres e-mail nadawcy wiadomości. Sprawdź czy nie masz w konfiguracji wtyczki jakiegoś nieistniejącego adresu wpisanego, lub takiego, który nie należy do skrzynki, którą się autoryzujesz.
@adrenator komunikat taki może być też spowodowany błędnie wskazanymi danymi w konfiguracji SMTP. Podczas wysyłania wiadomości następuje autoryzacja do jednej ze skrzynek email, natomiast w polu FROM może być podany inny adres email niż ten, do którego następuje autoryzacja (adres e-mail powinien być natomiast podany taki sam, w przeciwnym wypadku nasze serwery pocztowe nie przepuszczą takiej przesyłki). Czy wtyczka umożliwia zdefiniowanie pola FROM dla wiadomości wysyłanych przez formularz kontaktowy?
Wszystko sprawdziłem. Wgrałem ponownie wp i wtyczkę - działa. Nie wiem co było przyczyną. Temat można zamknąć, dziękuję za pomoc.
Witam, mamy identyczny problem na swoim koncie - ustawienia są poprawne (bez grzebania w nich przestały działać z dnia na dzień).
@PZHK proszę o podesłanie większej porcji informacji, np. ustawienia wtyczki, jakie są ustawienia serwera SMTP do wysyłki wiadomości itp. Bez tych danych ciężko będzie nakierować na rozwiązanie.
Pisząc, że mam identyczny problem miałam na myśli również ustawienia - jak u autora postu. Załączam zrzut ekranu: Dodam, że zmiana "Autentykacja" na Nie nic nie daje, tak samo jak jak wyłączenie SSL i używanie tylko standardowego portu 587.
Mam taki sam komunikat przy teście, a Newslettery nie są wysyłane jest status "Wstrzymane". Na razie zamiast wysyłania tą metodą ("moim" serwerem - smtp) uruchomiłam wysyłanie wiadomości serwisem, który oferuje sama wtyczka, ale wolałabym wiedzieć, że mogę spokojnie powrócić do pierwotnej metody - w przypadku osiągnięcia darmowego limitu wysyłki oferowanej przez autorów wtyczki.
Nie będę oryginalny, jak powiem, że u mnie testowa wysyłka z tej wtyczki działa? Trzeba szukać gdzie indziej przyczyny. W komunikacie o treści: Kod: 550 5.1.8 Sender address rejected powinien być adres, który został odrzucony i tego adresu należałoby poszukać w innych wtyczkach. Może masz skonfigurowaną jakąś wtyczkę do SMTP (jak np. Easy WP SMTP) i w niej jest inny adres skonfigurowany.
Mam taką wtyczkę, ale potrzebna była mi do wysyłania kopii bazy (z innego maila niż newsletter)... Co dziwne, podkreślam - do pewnego czasu to działało (z takimi ustawieniami jak jest, po prostu - "nagle", pewnie w którejś aktualizacji coś zmienili i się krzaczy.