1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Błędne dane przy płatnościach Euro

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Olabela, 8 Maj 2019.

  1. Olabela

    Olabela Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    1
    Sklep generuje błędne wartości przy płatnościach w Euro, które pokazywane są potem na fakturze. Przykład:
    Klientka kupuje produkty za 45 zł, co sklep przelicza na 10,67 Euro. Klientka płaci 10,67 Euro przelewem, a system pokazuje, że klientka zapłaciła 10,52 Euro i w systemie oraz na fakturze pojawia się niedopłata 0,15 Euro. Nie ma to żadnego związku z kursami walut (przeliczaliśmy an wszystkie możliwe sposoby), nie wiadomo, skąd bierze się to 10,52 Euro i niedopłata.
    Problem występuje też w homeBiuro. Tu zdarzają się np. takie kwiatki, że w sklepie wszystko się zgadza (klient miał zapłacić 60 Euro i zapłacił 60 Euro), a na fakturze w homebiuro widnieje "kwota do zapłaty: 64 Euro" i w efekcie niedopłata 4 Euro...

    Ręce opadają... Na infolinii nikt nic nie wie. Pani obiecuje oddzwonić i nie oddzwania. Jak mamy funkcjonować w takich warunkach? Każda faktura w Euro wymaga ręcznej korekty!
     

    Załączone pliki:

  2. Olabela

    Olabela Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    1
    I kolejny kwiatek. W płatnościach ustawiam +2,90% wartości dla zamówień opłacanych PayPalem. Co powinien zrobić sklep? Przemnożyć wartość zmówienia przez 102,9%. Co robi? Dodaje 2,90 zł (!!!) do kosztu przesyłki (!!!!).

    Brak mi słów... Widzę, że administratorom forum home.pl również... Zdajecie sobie sprawę z konsekwencji prawnych tych błędów?? Zaczynam szukać nowego sklepu, bo to jest jakiś kompletny bubel.
     

    Załączone pliki:

  3. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    507
    Docenione treści:
    135
    IMO takie błędy to lepiej zgłosić do BOKu (telefon/czat/e-mail).
     
    Grzesiek lubi to.

Poleć forum znajomym