Sklep generuje błędne wartości przy płatnościach w Euro, które pokazywane są potem na fakturze. Przykład: Klientka kupuje produkty za 45 zł, co sklep przelicza na 10,67 Euro. Klientka płaci 10,67 Euro przelewem, a system pokazuje, że klientka zapłaciła 10,52 Euro i w systemie oraz na fakturze pojawia się niedopłata 0,15 Euro. Nie ma to żadnego związku z kursami walut (przeliczaliśmy an wszystkie możliwe sposoby), nie wiadomo, skąd bierze się to 10,52 Euro i niedopłata. Problem występuje też w homeBiuro. Tu zdarzają się np. takie kwiatki, że w sklepie wszystko się zgadza (klient miał zapłacić 60 Euro i zapłacił 60 Euro), a na fakturze w homebiuro widnieje "kwota do zapłaty: 64 Euro" i w efekcie niedopłata 4 Euro... Ręce opadają... Na infolinii nikt nic nie wie. Pani obiecuje oddzwonić i nie oddzwania. Jak mamy funkcjonować w takich warunkach? Każda faktura w Euro wymaga ręcznej korekty!
I kolejny kwiatek. W płatnościach ustawiam +2,90% wartości dla zamówień opłacanych PayPalem. Co powinien zrobić sklep? Przemnożyć wartość zmówienia przez 102,9%. Co robi? Dodaje 2,90 zł (!!!) do kosztu przesyłki (!!!!). Brak mi słów... Widzę, że administratorom forum home.pl również... Zdajecie sobie sprawę z konsekwencji prawnych tych błędów?? Zaczynam szukać nowego sklepu, bo to jest jakiś kompletny bubel.