Jest jakiś problem. Uzyłem funkcji duplikuj w sklepie i w ten sposób dodałem 2 nowe produkty paski treningowe. Za 3cim razem usunęło mi produkt zamist go zduplikować, myślałem że coś źle kliknąłem i w efekcie usunięte zostały wszystkie paski treningowe z jakich chciałem zduplikować nowe karty produktu. O co chodzi? Proszę o przywrócenie usuniętych produktów.
@gielo2 Sugeruję skontakować się bezpośrednio przez infolinię lub formularz kontaktowy, ponieważ tutaj forumowicze za wiele nie pomogą (sytuacja bardzo dziwna i na pewno wymaga dokładnej analizy Twojego sklepu).
Potwierdzam. Na infolinii wybierz temat rozmowy Sklep a zostaniesz połączony z zespołem ecommerce. @HubertK chyba że jesteśmy w stanie to analizować bez autoryzacji?
@gielo2 temat wymaga szczegółowej analizy oraz weryfikacji logów administratorów. Czy udało się skontaktować z zespołem telefonicznie?
@PaulinaZ jeśli wiesz coś więcej daj znać, jeśli nie, użytkownik będzie się kontaktował. Zbierzcie informacje co dalej możemy z tym zrobić.
Obecnie sprawa wygląda tak, że po ostatniej aktualizacji sklepu jaka miała miejsce podczas mojego urlopu, duplikacja produktów zdaje się działać prawidłowo. Obserwuję cały czas ten potencjalny problem i gdybym tylko miał znowu problem z tym odezwę się. Na dzień dzisiejszy nie mam żadnych podstaw, aby zgłosić to do supportu. Nie jestem jednak pewny czy problem został naprawiony podczas ostatniej aktualizacji, czy też występuje on losowo w jakichś specyficznych okolicznościach.
sporadycznie ale występuje. Przez ostatnie 3 miesiące zdarzyło się mi to może ze 2 razy. Ciężko jest tu jednak konkretnie stwierdzić w jakich warunkach problem zachodzi.