1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Funkcja duplikuj usuwa produkt

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika gielo2, 31 Lipiec 2019.

  1. gielo2

    gielo2 Zaawansowany

    Wiadomości:
    164
    Docenione treści:
    22
    Jest jakiś problem. Uzyłem funkcji duplikuj w sklepie i w ten sposób dodałem 2 nowe produkty paski treningowe. Za 3cim razem usunęło mi produkt zamist go zduplikować, myślałem że coś źle kliknąłem i w efekcie usunięte zostały wszystkie paski treningowe z jakich chciałem zduplikować nowe karty produktu. O co chodzi? Proszę o przywrócenie usuniętych produktów.
     
  2. machum93

    machum93 Znawca

    Wiadomości:
    225
    Docenione treści:
    28
    @gielo2
    Sugeruję skontakować się bezpośrednio przez infolinię lub formularz kontaktowy, ponieważ tutaj forumowicze za wiele nie pomogą (sytuacja bardzo dziwna i na pewno wymaga dokładnej analizy Twojego sklepu).
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Potwierdzam. Na infolinii wybierz temat rozmowy Sklep a zostaniesz połączony z zespołem ecommerce. @HubertK chyba że jesteśmy w stanie to analizować bez autoryzacji?
     
  4. PaulinaZ

    PaulinaZ eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    22
    Docenione treści:
    0
    @gielo2 temat wymaga szczegółowej analizy oraz weryfikacji logów administratorów. Czy udało się skontaktować z zespołem telefonicznie?
     
  5. gielo2

    gielo2 Zaawansowany

    Wiadomości:
    164
    Docenione treści:
    22
    Witam, dopiero wróciłem po urlopie i temat będę ciągnął dalej od dnia jutrzejszego.
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @PaulinaZ jeśli wiesz coś więcej daj znać, jeśli nie, użytkownik będzie się kontaktował. Zbierzcie informacje co dalej możemy z tym zrobić.
     
  7. gielo2

    gielo2 Zaawansowany

    Wiadomości:
    164
    Docenione treści:
    22
    Obecnie sprawa wygląda tak, że po ostatniej aktualizacji sklepu jaka miała miejsce podczas mojego urlopu, duplikacja produktów zdaje się działać prawidłowo. Obserwuję cały czas ten potencjalny problem i gdybym tylko miał znowu problem z tym odezwę się. Na dzień dzisiejszy nie mam żadnych podstaw, aby zgłosić to do supportu. Nie jestem jednak pewny czy problem został naprawiony podczas ostatniej aktualizacji, czy też występuje on losowo w jakichś specyficznych okolicznościach.
     
  8. Rafał Jakacki

    Rafał Jakacki eCommerce home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    @gielo2 czy problem nadal występuje, czy możemy uznać za rozwiązany?
     
  9. gielo2

    gielo2 Zaawansowany

    Wiadomości:
    164
    Docenione treści:
    22
    sporadycznie ale występuje. Przez ostatnie 3 miesiące zdarzyło się mi to może ze 2 razy. Ciężko jest tu jednak konkretnie stwierdzić w jakich warunkach problem zachodzi.
     

Poleć forum znajomym