Autoresponder

Dyskusja w 'Udostępnienie nowego Panelu Klienta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika darek123, 31 Październik 2020.

  1. darek123

    darek123 Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Nie wiem komu zrobiliśmy krzywdę, że home wprowadził nowy panel. Nasza firma została uszczęśliwiona kilka dni temu. Prosta sprawa ustawienie autorespondera np. od 2-20 listopada. Pracownik pracuje dzisiaj do godziny 15:00. Mamy 2 warianty
    1. Ustawić mu od 01.11.2020 do 21.11.2020.
    Ale jak klient napisze o 15:15 to nie wie, że pracownik jest na urlopie i dupa.
    2. Możemy przylepić karteczkę na monitor i czekać do godziny 15:00
    i wtedy ustawić od 31.10.2020 do 21.11.2020 - jeszcze większa dupa

    Przez litość pomijam kwestię lizanego panelu gdzie ciągle trzeba scrlować ekran. Dla kogoś kto ma 2 konta na krzyż to może i fajne. Ale dla firmy która ma 300 kont to nic tylko przewijanie. Proste operacje zajmują znacznie więcej czasu.

    No cóż "dobra zmiana"

    Stary panel był szybszy, ergonomiczniejszy. Ale ktoś musiał się wykazać.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    Funkcja autorespondera zostanie docelowo wyłączona w panelu klienta i pozostawiona jak do tej pory w opcjach poczty Webmail. Nie mi oceniać jak działa Wasza firma, ale generalnie rozwiązań jest znacznie więcej:

    1. Każdy użytkownik poczty e-mail może korzystać z poczty Webmail logując się na www.poczta.home.pl i m.in. zmieniając ustawienia swojego konta, w tym m.in. ustawień autorespondera.

    2. jeśli zarządzasz kontami użytkowników i sam ustawiasz im autoresponder, włącz go o 15.

    w nawiązaniu do pkt. 1 pracownik może nie tylko sam ustawić autoresponder (wydaje się że to jest w jego zakresie obowiązków) ale również samodzielnie może go zaprogramować na określoną godzinę.

    Sugestia dot. wyszukiwania kont e-mail na liście zostanie przekazana w osobnym zgłoszeniu.

    Stary Panel został zastąpiony nowym penelem mniej więcej 3 lata temu. Ze względu na ograniczenia jakie niesie stary panel jego przełączenie na nowy nie było możliwe od razu. Nowy panel różni się od starego, ale funkcjonalność nie zmieniła się. Dziękujemy za przekazane uwagi.
     
  3. darek123

    darek123 Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Ludzie, czy wam w Home wyprano mózgi ? Powtarzacie jak mantrę "wszystko co robimy jest najlepsze" Wszystkie zmiany są de best. Nikt nie może myśleć inaczej.

    Co wnieśliście nowego do mojego posta ? Nic.
    Zasady korporacyjne nie pozwalają aby post wisiał przez miesiąc bez odpowiedzi ?

    Napisałem

    2. Możemy przylepić karteczkę na monitor i czekać do godziny 15:00
    i wtedy ustawić od 31.10.2020 do 21.11.2020 - jeszcze większa dupa
    a
    wy piszecie
    2. jeśli zarządzasz kontami użytkowników i sam ustawiasz im autoresponder, włącz go o 15.

    Mamy taki nie inny model zarządzania (widocznie z jakiś powodów)
    A jakiś niemylny od Was wszystko rozpierdo.....
    Co jest w zakresie obowiązków kogo nie wam oceniać.
    Też bym chciał aby użytkownicy robili to sami ale widocznie jest jakiś powód, ze nie robią.
    Stary panel został zastąpiony 3 lata temu, a nas przerzucono dopiero 3 tygodnie temu (całe szczęście bo były spokojne 3 lata). Ale z wami to jak z koniem - nie warto się kopać. Kopałem się przez ostanie 2 dni. 7h n ainfolinii. I jak mantrę słyszałem jesteśmy najlepsi, nieomylni, mamy najlepsze procedury itd. A poczta jak nie działała tak nie działała.

    I widzę kolejny pomysł - z gruntu rewelacyjnych

    Funkcja autorespondera zostanie docelowo wyłączona w panelu klienta

    Co jak pracownik wyląduje w szpitalu, zachoruje, pójdzie na urlop i nie włączy autorespondera

    1. Jedziemy na OIOM z tabletem niech ustawi autorespondera
    2. Włamujemy mu się na konto i ustawiamy sami autorespondera
    3. Lecimy z tabletem do Egiptu bo tam jest na wakacjach
    4. Kupujemy telefon satelitarny z dostępem do Internetu i szukamy go w puszcze amazońskiej.
    5. Olewamy autorespondera bo Home.pl jest de Best. A klient niech czeka na odpowiedź.
     

Poleć forum znajomym