Prośba o pomoc Dostęp (brak) do danych sklepu i klientów

Dyskusja w 'Obsługa i konfiguracja usług w Panelu Klienta' rozpoczęta przez użytkownika Słoik, 16 Listopad 2021.

?

Czy jesteś za swobodnym dostępem do części bazy danych zawierającej wyłączne dane właściciela sklepu

Poll closed 30 Listopad 2021.
  1. TAK

    100,0%
  2. NIE

    0 głos(ów)
    0,0%
  1. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    246
    Docenione treści:
    26
    Ciekawi mnie odpowiedź (jeżeli w ogóle) home.pl na forum publicznym.
    Otóż próbowałem uzyskać zrzut bazy danych sklepu, a ostatnio danych klientów (łącznie z hashem haseł), na co dostałem ogólną i wymijająca odpowiedź, że nie jest możliwe uzyskanie tychże danych.
    O ile jestem w stanie zrozumieć brak chęci udostępniania pełnej bazy danych sklepu (łącznie z ustawieniami itp.) to baza produktowa lub tabele zawierające kategorie wraz z produktami, bloga oraz dane klientów powinny być dostępne dla właściciela. Bądź co bądź, jesteśmy zarządcami i właścicielami tychże danych...
    Dostępne z panelu administratora opcje eksportu pozwalają wyeksportować tylko produkty i dane klientów ale bez hash haseł klientów.
    Wygląda to jakby home.pl stosowało zasadę "vendor lock-in", celem siłowego zatrzymania klienta.
    Czy ktoś miał jakieś inne doświadczenia związane z dostępem do danych?
     

Poleć forum znajomym