Jak zmienić w "nowej poczcie" domyślny folder dla archiwum. Całe archiwum z kilku lat mam w folderze utworzony przez program pocztowy na komputerze o nazwie "Archive", a teraz "nowa poczta" tworzy mi drugi folder "Archiwum". W programie pocztowym nie mam możliwości zmiany na nowy folder.
@box Poczta home.pl działa jak klient pocztowy, zwykły program. W tym przypadku ma on na sztywno zaprogramowane, aby wiadomości trafiające do archiwum trafiły do folderu Archiwum. Program pocztowy z którego korzystasz dodaje swój folder który dla serwera jest zwykłym folderem pocztowym. Jeśli chcesz dokonać jakichkolwiek modyfikacji w tym zakresie, powinieneś wykonać je po stronie programu pocztowego. Większość aplikacji umożliwia zarówno zmianę nazwy folderów jak i zmianę konfiguracji subskrypcji folderów IMAP, a więc ręczne wskazanie, który folder programu pocztowego, ma synchronizować się z którym folderem na serwerze. Reasumując, nie ma możliwości takiej zmiany po stronie klienta webmail. Dostosuj program pocztowy z którego korzystasz.
Sprawdź to: https://forum.home.pl/threads/poradnik-wiecej-wierszy-linijek-na-stronie-glownej-wiecej-maili.268/
@box temat ten nie dotyczy wyłącznie katalogu 'Archiwum'. Takie katalogi jak Sent messages, Wysłane itd. także tworzą się w momencie kiedy klient pocztowy klienta "dobija się" do naszego serwera pocztowego (można więc śmiało określić, że nie jest to wina bezpośrednio naszej aplikacji do obsługi poczty - lecz samej implementacji IMAPa). Generalnie mamy to na liście "do zrobienia", ale żadnego czasu realizacji nie mogę na ten moment podać. Aktualizacja dotyczyć będzie wszystkich folderów i rozwiążę tę sytuację globalnie u wszystkich użytkowników naszej poczty via webmail.
Obecna konfiguracja poczty home: Kod: Wiadomości wysłane: SENT Wiadomości usunięte: TRASH Wersje robocze: DRAFTS Spam: SPAM Archiwum: ARCHIWUM Zgodnie z normą RFC 6154 pole archiwum powinno nosić nazwę ARCHIVE.
Dziękuję za informacje, przesłałem informacje odnośnie normy RFC 6154 do kierownika produktu (numer sprawy: QA-51224). Proszę o cierpliwość, wrócę tutaj do tematu na forum, gdy uzyskam informacje zwrotne.
Informuję, że nie jest to kwestia naszych serwerów. Żadna z naszych aplikacji jak i serwerów nie tworzy tego katalogu. Wszystkie katalogi tworzone przez aplikacje i serwery są w języku angielskim. Wszystko wskazuje więc na to, że jest to katalog stworzony przez Twoją aplikację pocztową.
Otóż sęk w tym, że jest to kwestia parametrów poczty home.pl. Przytoczony przeze mnie tekst to kopia 1:1 z zakładki ustawień. Są to parametry jakimi została skonfigurowana Państwa poczta. Proszę wejść do: Ustawienia > Konta > E-Mail: Edytuj > i przejechać na dół do sekcji Foldery standardowe. Pozycja Archiwum powinna być skonfigurowana na Archive.
Cześć, wygląda na to, że mam ten sam problem z konfiguracją poczty w programie Outlook 2019. Standardowa nazwa w poczcie Home.pl to "Archiwum" - przesyłam screenshot z domyślnej konfiguracji poczty poprzez Web Mail. Przy próbie zmiany lokalizacji (utworzenia folderu o prawidłowej nazwie) pojawia się błąd. Proszę o informacje, kiedy standardowa nazwa w Home.pl dla folderu Archiwum będzie zmieniona na "Archive".