Dzień dobry! Na stronie na serwerze home.pl mam formularze rezerwacji wczasów oparte o skrypt formmail z home.pl. Listy przez niego wysyłane nie docierają do mnie, bo lądują w folderze SPAM, które musze ręcznie oznaczać jako nie spam. Chciałbym aby ta nie było. Temat i odbiorca emalii jest taki sam: Odbiorca to info@augustyna.home.pl A tematy emalii to Formularz rezerwacji - OW Augustyna, Jastarnia, ul. Nad Zatoką 8 Formularz rezerwacji - OW Żeglarz, Jastrzębia Góra, ul. Radosna 6 Formularz rezerwacji - Willa Augustyna, Jastarnia, ul. Ogrodowa 144 Formularz wakacyjnej pomocy Napisałem do BOK, ale odpisali po 2 dniach (obsługa premium) żebym doadał nadawców do Białej listy. No cóż... nie znam swoich porzyswzłych klientów to i nie znam ich adresów. Ale i tak oczekując więc na odpowiedź pozwoliłem sobie wpisać adres swój na Białą listę nadawców i jako klient wysłałem formularz ale i to nie pomaga. List o temacie -Formularz rezerwacji - Willa Augustyna, Jastarnia, ul. Ogrodowa 144- nadal jest SPAMEM pomimo BIAŁEGO nadawcy. A zatem wnioskuję, że to jest problem Tematu, który kwalifikuje list jako spam. Proszę napisać jaki temat byłby dobry, albo jakieś inne rozwiązanie, bo na BOK liczyć nie mogę. nr sprawy [home.pl #ZSYW-28529-341] Kreślę się z rewerencją i łącząc stosowne wyrazy pozdrawiam ze słonecznej Jastarni! Andrzej Jóźwik
Dziekuje, po udostepnieniu logów smpt przez bok, sprawe udało sie zalatwic i teraz wszystko gra. dziekuje bardzo
@augustyna czy wprowadziłeś konfigurację wskazaną w przedostatniej wiadomości? "na białej liście antyspamowej powinien znaleźć się zapis augustyna@augustyna.home.pl lub *@augustyna.home.pl." ?
Przepraszam, szukając Twojej sprawy nie widziałem że wspomniałeś o logach. Czyli jak rozumiem temat udało się rozwiązać? Zamykam. nie mniej rzucę jeszcze okiem na cały wątek, bo widzę że trochę wiadomości wymieniłeś z BOK, dobrze by było gdyby dało się skrócić tą wymianę korespondencji, ale to już zostawię osobom odpowiedzialnym za te sprawy.
Dziekuje raz jeszcze. Jestem klientem home.pl od 18 lat (rejestrował mnie sam Stefan Jurczyk, a Piotr Kapcio i Krystian Stypuła odpisywali na maile), co samo już doskonale świadczy, że jestem generalnie zadowolony z Waszych usług. I nadal sa one doskonałe, choc aby uzyskać cos więcej niz odpowiedź z faq, trzeba Was troche podociskać. Chyba padliście ofiarą własneho sukcesu
Rozumiem sytuację i miło mi przywitać tak doświadczonego użytkownika naszych usług Dlatego wychodząc na przeciw nowym zdarzeniom oraz pytaniom jakie się pojawiają, uruchomiliśmy forum. Zapraszam do aktywnego uczestnictwa.