Witam. Przygotowuję anglojęzyczną wersję sklepu i napotkałem na kilka problemów. 1) Konfiguracja – Informacje o sklepie Bez względu na wybrany „język edytowany”, treści pól „Nazwa sklepu” oraz „Informacja gdy sklep jest wyłączony” pozostają zawsze takie same – bez względu na wybrany język na sklepie. W efekcie czego po wpisaniu tekstu po polsku – pojawia się polski tekst w wersji angielskiej i na odwrót. 2) Konfiguracja – wygląd – aktywny styl graficzny Bez względu na wybrany „język edytowany”, edycja treści np. stopki, wprowadza zmiany we wszystkich językach . Dodanie tam informacji o polityce prywatności w jezyku angielskim przy jednoczesnym wybranym języku edytowania „Angielski” dokonuje zmian również w wersji „PL”. 3) Jak zrobić, aby pod ceną w ZŁ byłą również cena w EUR, tylko mniejszą czcionką?
ad 3 normalnie dodaj kolejną walutę, a stylem zmniejsz znaki EUR ad 2 o którą stopkę chodzi? o te wszystkie linki? ad 1 faktycznie tak jest, pozostaje wpisać w 2 językach.
Jednak nie takie normalne. To nic nie da. W dodatku jak ma się wariant produktu zmieniający cenę o 10 zł, to zmiana waluty zmieni cenę o 10 euro... Chodzi o stopkę, o której pisałem w pierwszym poście. Jak sobie wyobrażasz wpisanie konfiguracji sklepu (np nazwa sklepu) w 2 językach jednocześnie? Jakby można było to wpisać osobno dla każdego z języków to bym to zrobił. Ktoś pomoże?
po pierwsze to trochę luzu bo ktoś Ci chce bezinteresownie pomóc, a widzę jakąś próbę wyższości. po drugie stopki masz 2, jedna to ta z linkami, druga edytowana w ustawieniach templatki, z linkami zmienia języki druga nie, proste. informacje o polityce prywatności i frazach zmieniasz we frazach języka ad 3. tak normalnie wszystko daje dodanie waluty do języka i można ją dowolnie modyfikować wielkościowo, warianty to całkowicie coś innego o czym w pierwszym poście nie wspomniałeś. Zawsze możesz zrobić nowy produkt w innym języku z inną walutą i innym zmienianiem cen w zależności od wariantów. Jakoś odechciało mi się wymyślać Ci rozwiązania. Powodzenia.
Nikt nie prowadzi sklepu dla zabawy, tylko dla biznesu i pieniędzy. Należy szanować swój czas i pieniądze. Bezsensowne odpowiedzi to tylko strata czasu, a co za tym idzie pieniędzy. Jeżeli nie uzyskam odpowiedzi na forum i nie skorzystam z doświadczenia innych ludzi, zgłoszę się bezpośrednio do pomocy technicznej z każdym z problemów z osobna. Poza tym muszę Cię zaskoczyć, stopka w "Konfiguracja – wygląd – aktywny styl graficzny - stopka" jest tylko jedna. I to nie ta z linkami. Zmiana jej treści ma wpływ na wszystkie języki i zmiana "edytowanego języka" nic nie daje. Pozdrawiam
Ok zaskakuj mnie, pomagaj sobie sam skoro wszystko wiesz, prowadź sobie swój biznes i tyle. Powodzenia. W takich przypadkach nawet nie chce mi się myśleć nad rozwiązaniem problemu.
@maly-7 na forum staramy się sobie wzajemnie pomagać, jeśli czegoś nie rozumiemy, wyjaśniamy. Nie podałeś adresu sklepu, piszesz o stopce, gdzie stopka jest traktowana na kilka sposobów, często w zależności od klienta. Kluczowym jest wskazywać wszystko czarno na białym, bo historie z forum pokazują że stopką może być też nagłówek. Tak, trochę naciągana historia, ale niestety zdarzają się i takie W odpowiedzi na 1 i 2 pytanie. Sklep udostępnia kilka wersji językowych, jednak nie wszystkie jego elementy można powielić i ustawić inne dla jednej wersji inne dla drugiej. Rozwiązanie brzmi: jak słusznie zauważyłeś na każdej stronie edytując ją (czy to ustawienia sklepu czy produkty) można zmieniać język edytowany. Jeśli zmiana jest możliwa to zapisanie zmian spowoduje utworzenie "kopii" i udostępnienie jej w nowej wersji językowej. Drugim miejscem zmiany są ustawienia językowe i edycja wybranego języka --> Frazy, tu można zmieniać konkretne frazy. Zdarza się że do wersji angielskiej kopiowane są wersje PL, które wystarczy ręcznie przetłumaczyć. We frazach można też dodawać nowe frazy wraz z kluczem, który następnie wstawiasz np. w plikach TPL (Konfiguracja --> Wygląd --> Aktywny styl graficzny --> Edycja zaawansowana). Nie jestem w stanie Ci od ręki powiedzieć które elementy można powielać a których nie, lista jest długa. Co do pkt. 3 czekam na informacje od opiekuna, póki co dostałem taką instrukcję, cytuję: - w ustawieniach Konfiguracja --> Asortyment --> Produkty ustaw 2 poziomy cenowe i zaznacz opcję ustawiania walut dla produktów, - w ustawieniach grup klientów przypisz drugi poziom cenowy do wszystkich grup klientów, aby każda ją widziała, - w ustawieniach produktów ustaw cenę podstawową w zł, a drugi poziom w euro (po prawej zmień walutę na euro) - po zapisaniu zmian, na karcie produktu powinna być widoczna cena w zł i w nawiasie cena w euro (drugi poziom cenowy) Ceny w euro wprowadzasz ręcznie. Jeśli szukasz automatu, w chwili obecnej możesz spróbować skorzystać z pomocy agencji interaktywnej, która by wyciągnęłaby taką informację ze źródła. Przetestuj.