ROZWIĄZANE Błąd w Panelu home.pl - dużo zer na pulpicie

Discussion in 'Hosting i domeny internetowe' started by LorK, Aug 13, 2016.

  1. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Messages:
    1,064
    Likes Received:
    96
    Witam,

    dziś przez przypadek, że mój Panel usługi prezentuje bardzo dużo zer. Wydaje mi się, że jeszcze 2-3h temu nie było ich. Coś się stało?
     

    Attached Files:

    • home.jpg
      home.jpg
      File size:
      94.2 KB
      Views:
      638
  2. casar

    casar Profesjonalista

    Messages:
    507
    Likes Received:
    135
    Tez to zauważyłem u siebie.
     
  3. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Messages:
    1,064
    Likes Received:
    96
    no to w takim razie czekamy aż admini sprawdzą :)
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    Dzięki za informacje, sprawdzamy i poprawiamy. Wybacz nasz opóźniony czas reakcji, ale jest to spowodowane sezonem urlopowym - ale już wracamy "do żywych" i będzie żwawiej :)
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    Numer zgłoszenia RR-1354, zbieramy informacje i zespół techniczny działa. Także obserwuj panel, postaramy się także poinformować na forum o rozwiązaniu.
     
  6. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Messages:
    1,064
    Likes Received:
    96
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    @LorK @casar otrzymałem potwierdzenie, że błąd z ilością zer został poprawiony. Przykładowo, gdy przejdziemy do wybranego serwera to ilość zajętej pojemności itp. będą się już poprawnie wyświetlać. Może jeszcze się zdarzyć, że na liście usług będzie wyświetlana błędna pojemność dla zaznaczonej usługi - jeszcze nad tym pracujemy.

    Wspomniany błąd nie występował u wszystkich klientów.
     
  8. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Messages:
    1,064
    Likes Received:
    96
    że tak powiem jak to fachowcy mawiają "u mnie działa" :)
     
    Mariusz likes this.
  9. casar

    casar Profesjonalista

    Messages:
    507
    Likes Received:
    135
    Potwierdzam. U mnie też ok.
     
    Mariusz likes this.
  10. ulalee

    ulalee Zaglądacz

    Messages:
    14
    Likes Received:
    2
    No u mnie pokazuje że skrzynka zajęła ponad 21 GB a powinno być ok. 100 MB.
     
  11. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    302
    @ulalee proszę podeślij do mnie w prywatnej wiadomości nazwę tej skrzynki
     
  12. ulalee

    ulalee Zaglądacz

    Messages:
    14
    Likes Received:
    2
    Ok. Jednak wszystko się zgadza, źle spojrzałam.
     
  13. dianet

    dianet Początkujący

    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    Witam, u mnie też występuje ten problem
    serwer1670604
    Zajęte miejsce: 262%
     
  14. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Messages:
    1,064
    Likes Received:
    96
    może jestem inny ale jeśli wątek dotyczy "zer" a ktoś "podpina się do wątku" że ma "duże wartości" to chyba coś jest nie tak z organizacją forum...
     
  15. dianet

    dianet Początkujący

    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    Przepraszam , proszę przenieś do odrębnego wątku.
     
  16. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    @LorK @dianet tematy są ze sobą związane i pojawiły się w podobnym czasie i niewykluczone że jeszcze wrócą, aktualizujemy w tej chwili ofertę a za nią i same usługi, jeśli więc zaobserwujecie jakieś niepokojące zmiany, dawajcie znać. Co do samego nadzorowania forum, wydaje mi się że rozbieżność pomiędzy obydwoma problemami jest na tyle znikoma (wartości zajętości w ustawieniach serwera) że nic się nie stanie jeśli to zgłoszenie tu zostanie, szczególnie, że rozwiązanie leży po naszej stronie :) Nie mniej dzięki za uwagę, dopilnuję, aby takie rzeczy się nie powtarzały.

    pod każdym postem dostępny jest przycisk ZGŁOŚ, możesz go użyć zawsze kiedy zaobserwujesz jakieś nieprawidłowości, to pomoże nam w przyszłości szybciej identyfikować problem.

    @dianet jeśli masz jakieś pytania, pisz śmiało, co do błędu, daj nam chwile.
     
  17. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Messages:
    1,064
    Likes Received:
    96
    Przepraszam, zły dzień.
     

Share This Page