dzień dobry, mam taki problem. Zamówiłem usługę homeSSL i została ona opłacona i widnieje u mnie w panelu klienta jako 1636849.ssl. super. niemniej, nie została ona podpięta do właściwej domeny (https://norbertbiedrzycki.pl/), a do defaultowej https://serwer1617462.home.pl/ niestety nigdzie nie moge doszukać sie opcji przepięcia certyfikatu. przez co nie mogę włączyć strony przez https :/
@apex Twój certyfikat SSL nie został jeszcze wydany. W tym momencie jesteś na etapie, gdzie powinieneś podać adres domeny dla wykupionego certyfikatu SSL oraz inne dodatkowe informacje. Proces wydania certyfikatu SSL wymaga jeszcze dodatkowych operacji, które należy wykonać po zalogowaniu się do Panelu home.pl (np. podanie nazwy domeny, dla której certyfikat SSL ma zostać wydany i/lub podanie danych firmy, na której dane certyfikat SSL ma zostać wystawiony). Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o dodatkowych operacjach, które musisz wykonać w Panelu home.pl po wysłaniu zamówienia na certyfikat SSL. Jak wykonasz te dodatkowe operacje, to następnie będziesz mógł zainstalować wybrany certyfikat SSL na serwerze w home.pl. Instrukcje dotyczące instalacji certyfikatu znajdziesz pod tym adresem: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-zainstalowac-wydany-certyfikat-ssl-na-serwerze-w-home-pl/ Ustawiam temat jako rozwiązany, jeśli będziesz miał pytania, śmiało zapytaj w następnym poście.
Mam problem z z SSL. domeny nie mam na home tylko na ovh. Mam w panelu home podany taki numer 1663150.ssl. Certyfikowana domena www...... .pl Ale adres mojego sklepu to http a nie https. Kiedy wpisuję adres https... wyskaluje komunikat "nieprawidłowy certyfikat"
@domowykosmetyk Jw. nie dokończyłeś procedury instalacji certyfikatu na serwerze. Kliknij w link który podał @Mariusz https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-zainstalowac-wydany-certyfikat-ssl-na-serwerze-w-home-pl/
no właśnie to już odkryłam. Teraz już dostałam certyfikat i nie mogę go zainstalować. Wciąż mam komunikat, że hasło jest niewłaściwe.
@domowykosmetyk Przy instalacji należy jako nazwę usługi podać nazwę serwera oraz hasło do tego serwera. Hasło może być inne dla każdej posiadanej usługi. W Twoim przypadku będzie to sklep157xxxx oraz hasło do tego właśnie konta.
@domowykosmetyk Sprawdź w ustawieniach podstawowych główny adres sklepu, zapewne masz tam ustawiony adres domeny z http:// na początku. Trzeba to zmienić na https://
teraz już mam https:// ale jak kliknę "zapisz" to wskakuje znowu http:// Czy to musi być takie trudne !!!!!!!!!!! C\y za każdym razem jak się loguję do sklepu to muszę zaznaczać szyfrowanie SSL?
@domowykosmetyk Sprawdź dodatkowo w zakładce Konfiguracja-->administracja-->bezpieczeństwo czy masz zaznaczoną obsługę HTTPS.
ok, zaznaczyłam "wszędzie" i odhaczyłam wyłącz czyszczenie..(jest włączone). i włącz IP (jest wyłączone). Czy tak jest dobrze?
@domowykosmetyk Z tego co widzę to już jest ok Certyfikat bardzo ładnie szyfruje już przy wejściu na stronę
Informuję, że w pomoc.home.pl został opublikowany artykuł, w którym opisujemy krok po kroku jak zainstalować certyfikat SSL w sklepie Click Shop -> https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/bezpieczne-polaczenie-ssl-w-sklepie-internetowym-click-shop/