Uprzejmie informujemy, że na dzień 28 października 2015, o godzinie 22:00 zaplanowana jest aktualizacja usługi homebiuro. Wprowadzone zmiany podyktowane są dalszym rozwojem i poszerzeniem funkcjonalności usługi. W czasie aktualizacji usługi, dostęp do jej panelu może być ograniczony na czas nie dłuższy jak 5 minut. Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy. Usługa homebiuro objęta jest 14 dniowym okresem testowym. Bezpłatnym. Zapraszam do skorzystania. https://home.pl/fakturowanie-online Aktualizacja obejmuje, m.in.: wprowadzenie wskaźnika trwającego zapytania AJAX, poprawki w module Kontrahenci, optymalizacja modułu pdf - do lepszego generowania raportów, optymalizacja wyszukiwania, przebudowa i optymalizacja modułu inwentaryzacji (wprowadzenie stronicowania we formularzu edycji, refaktoryzacja kodu odpowiedzialnego za wyświetlanie formularza i zamykanie inw.), zmiany w widoku listy faktur, zmiany w module MAGAZYNU: niedostępne opcje dla poszczególnych dokumentów na liście będą wyświetlane jako “wyszarzone” (poprzednio w ogóle nie były wyświetlane), nowy filtr do wyszukiwania dokumentów z różnym skutkiem magazynowym. - wiadomości e-mail wysyłane przez użytkownika za pośrednictwem systemu: wprowadzenie możliwości zdefiniowania innego adresu e-mail dla konta Favato, aniżeli e-mail głównego użytkownika, wprowadzenie możliwości konfiguracji własnego serwera SMTP używanego do wysyłki wiadomości. W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usługi, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.