1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

home.pl Aktualizacja usługi homebiuro 28.10.2015

Dyskusja w 'Aktualności i komunikaty' rozpoczęta przez użytkownika Grzesiek, 27 Październik 2015.

  1. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    [​IMG]

    Uprzejmie informujemy, że na dzień 28 października 2015, o godzinie 22:00 zaplanowana jest aktualizacja usługi homebiuro.

    Wprowadzone zmiany podyktowane są dalszym rozwojem i poszerzeniem funkcjonalności usługi. W czasie aktualizacji usługi, dostęp do jej panelu może być ograniczony na czas nie dłuższy jak 5 minut. Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.

    Usługa homebiuro objęta jest 14 dniowym okresem testowym. Bezpłatnym. Zapraszam do skorzystania.

    Aktualizacja obejmuje, m.in.:
    • wprowadzenie wskaźnika trwającego zapytania AJAX,
    • poprawki w module Kontrahenci,
    • optymalizacja modułu pdf - do lepszego generowania raportów,
    • optymalizacja wyszukiwania,
    • przebudowa i optymalizacja modułu inwentaryzacji (wprowadzenie stronicowania we formularzu edycji, refaktoryzacja kodu odpowiedzialnego za wyświetlanie formularza i zamykanie inw.),
    • zmiany w widoku listy faktur,
    • zmiany w module MAGAZYNU:
      • niedostępne opcje dla poszczególnych dokumentów na liście będą wyświetlane jako “wyszarzone” (poprzednio w ogóle nie były wyświetlane),
      • nowy filtr do wyszukiwania dokumentów z różnym skutkiem magazynowym.
    • - wiadomości e-mail wysyłane przez użytkownika za pośrednictwem systemu:
      • wprowadzenie możliwości zdefiniowania innego adresu e-mail dla konta Favato, aniżeli e-mail głównego użytkownika,
      • wprowadzenie możliwości konfiguracji własnego serwera SMTP używanego do wysyłki wiadomości.
    W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usługi, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
     

Poleć forum znajomym