1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Anulowanie zamowienia + zwrot produktow do magazynu

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika bellita, 16 Marzec 2018.

  1. bellita

    bellita Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    2
    Witam, Czy byloby mozliwe zeby dodac opcje, ktora pozwala na automatyczny zwrot produktow do magazynu w przypadku gdy zamowienie jest anulowane lub ma status zwrot?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 622
    Docenione treści:
    332
    Ostatnia modyfikacja: 16 Marzec 2018
  3. bellita

    bellita Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    2
    No niby tak ale ten sposob jest mocno pogmatwany. Czy nie mozna byloby zrobic takiej opcji przy zmianie statusu na typ: Zamkniete (niezrealizowane) ze zwraca produkty do magazynu?
     
  4. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Ten sposób jest nie tyle pogmatwany co nielogiczny.
    Nie znam nikogo kto usuwa zamówienia jakiekolwiek.
    Zamówienie niezrealizowane to nadal zamówienie choć przyznaje że tym nie powinien zajmować się system sprzedażowy a program magazynowo kasowy.
     
  5. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @bellita @papux pracujemy nad zupełnie nowym mechanizmem zwrotów, wstępna data wprowadzenia jest przewidziana na 2 kwartał tego roku.
     
  6. Magic_boss

    Magic_boss Stały bywalec

    Wiadomości:
    38
    Docenione treści:
    1
    Witam

    Dwa lata o dalej nie zostało to rozwiązane.

    Pozdrawiam
    Tomasz
     
  7. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 622
    Docenione treści:
    332
    Czy możesz rozwinąć jakiego rozwiązania dokładnie szukasz? Zwrot produktów czy anulowanie zamówienia nie powoduje jego usunięcia. Wymaga jednak ręcznej obsługi ze względu na konieczność wskazania produktów, które są zwracane.
     
  8. Magic_boss

    Magic_boss Stały bywalec

    Wiadomości:
    38
    Docenione treści:
    1
    Aby przy anulowaniu zamówienia wszystkie produkty wracały na magazyn. Teraz aby to osiągnąć albo trzeba kasować całe zamówienie albo poszczególne produkty. Zdaża się tak że za dwa dni klient dzwoni i mówi że chce jednak zrealizować zamówienie a produkty zostały usunięte z zamówienia.
     
  9. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    120
    Docenione treści:
    13
    @Magic_boss niestety plany związane wprowadzeniem nowego mechanizmu zwrotu musiał zostać przesunięty w czasie. Na chwilę obecną nic w tym zakresie się nie zmieniło - zwrot wykonasz albo usuwając całe zamówienie, albo ręcznie w zarządzaniu transakcją dla pojedynczych pozycji w zamówieniu. Wysłałem jednocześnie zapytanie do działu rozwoju, czy i na kiedy są planowane zmiany w tym zakresie i wrócę do Ciebie z odpowiedzią w najbliższym czasie.
    Jeśli zdarzają się u Ciebie przypadki, gdy po usunięciu zamówienia klient chciałby do niego wrócić, to zawsze możesz do historii wysyłek wiadomości emailowych do konkretnego kupującego - to jest najszybszy sposób, aby zweryfikować jakie produkty usuniętego zamówienia kupujący dodał do koszyka.
     

Poleć forum znajomym