1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE apaczka - brak ceny

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika erenka, 19 Listopad 2019.

  1. erenka

    erenka Zaglądacz

    Wiadomości:
    10
    Docenione treści:
    0
    Cześć!
    Problem polega na tym, że kiedy tworzę przesyłkę i wybieram kuriera np. FedEx, to po wpisaniu wymiarów i wagi paczki nie pojawia się informacja o kosztach? Efekt jest taki, że muszę logować się na www apaczka i tam sobie sprawdzać ceny. Trochę to czasochłonne :)
    Druga sprawa, jako głównego kuriera mam wspomnianego wyżej FedEx'a i jeśli nim wysyłam, to link śledzący przesyłkę jest właściwy, ale kiedy wybiorę np. UPS, to link śledzący przesyłkę jest dalej dla FedEx, nie zmienia się automatycznie. Pytanie, co skopałem i jak to naprawić?

    Pisałem już do apaczki, to mi odpisali
    "Te ustawienia leżą po stronie platformy sklepowej, która jednocześnie jest też autorem wtyczki apaczka więc takie zapytanie należy kierować bezpośrednio do nich."

    Pozdrawiam
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 589
    Docenione treści:
    328
    Wystawiłem zgłoszenie do zespołu ecommerce. Możesz także skontaktować się z zespołem dzowniąc na infolinię i wybierając temat rozmowy sklep. FEEDBACK-1779
     
  3. erenka

    erenka Zaglądacz

    Wiadomości:
    10
    Docenione treści:
    0
    OK, dzięki.
     
  4. erenka

    erenka Zaglądacz

    Wiadomości:
    10
    Docenione treści:
    0
    Temat załatwiony, proszę o zamknięcie i dziękuję za pomoc.
     

Poleć forum znajomym