1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE API - integracja z zewnętrznym PP

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika Greener, 13 Wrzesień 2017.

  1. zbyszek08

    zbyszek08 Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    0
    @Słoik myślę że nie dostaniemy konkretnej odpowiedzi. Jak przy większości tematów na tym forum odpowidź jest jedna "przekazaliśmy do programistów , pracują nad tym. Poinformuję jak coś będę wiedział." I tak oto niektóre poprawki wiszą latami.
     
  2. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    245
    Docenione treści:
    26
    To jest właśnie duży minus home.pl. Czy to jest BOK lub forum odpowiedź jest taka jak napisałeś. Nigdy nie podają dat czy konkretnych informacji (od 3 tyg. czekam na info z BOKu nt. problemu z indeksacją wyników wyszukiwania). M.in. dlatego chciałem przejść do shopera ale oni nie są pod tym względem lepsi. Napisałem do ich supportu handlowego i miesiąc czekałem na odpowiedź. Zrobili to po tym, jak już odnowiłem licencję Clickshopa...
    Tak więc tu i tam nie jest kolorowo.
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 483
    Docenione treści:
    324
    Przesłałem już zapytanie/ponaglenie w tym temacie, jak tylko dowiem się coś nowego, dam znać.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 483
    Docenione treści:
    324
    Panowie, zasada udzielania odpowiedzi jest taka sama, informujemy o tym co wiemy, jeśli nie wiemy, konsultujemy i wracamy do Was. Od dłuższego czasu terminy, konkretne, podajemy tylko w sytuacjach, w których są one jasno określone. Cel takiego systemu jest jeden: udzielać Wam możliwie najdokładniejszych informacji i unikać przeciągania tematu (co zdarzyło się kilka razy i wiemy, że jest to trudna sytuacja, także dla nas).

    We wcześniejszych postach ustosunkowaliśmy się do tego zgłoszenia, określiliśmy także zakres wykonywanych w tym zakresie prac oraz schematu ich przebiegu.

    Temat jest priorytetowy, a z informacji jakie uzyskałem, w tej chwili rozwiązanie jest już testowane, więc generalnie ostatnim etapem jest wdrożenie poprawki, co zapewne nastąpi do końca tego tygodnia.

    Czas realizacji zgłoszeń może być różny, a samo wdrożenie rozwiązań czy poprawek, także chwilę potrwać. Przypominam, że nie pracujemy na platformie, która oferuje indywidualne projekty sklepów, a platformie która jest udostępniona w modelu SAAS. Każdy klient otrzymuje więc identyczny produkt, a każdorazowa jego aktualizacja/zmiana, musi zostać sprawdzona pod kątem wielu wariantów konfiguracji samej usługi, ich bezpieczeństwa. Podchodzimy do tematu profesjonalnie i tak od 20 lat. Pośpiech nie zawsze jest wskazany, chociaż zdajemy sobie sprawę, że czas realizacji ma tu też ogromne znaczenie. Myślę, że podobnie podchodzi do tego Shoper, który już od wielu lat, z sukcesami, świadczy usługę swojego sklepu.
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    W tym tygodniu kończymy testy łatki poprawiającej. Najszybszy termin wdrożenia to jeszcze w tym tygodniu. W najgorszym wypadku następny tydzień.
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300

Poleć forum znajomym